God formiddag fra herlige Ho Chi Minh. Det er nok en dag med deilig varme og høy luftfuktighet så for oss nordlendinger betyr det tre dusjer om dagen og mye klesskift. Heldigvis er det rimelig å få vasket klær her. Blir nok en liten time ved bassenget her før man må finne ut hvor man skal spise lunsj. Hadde en svært god Michelinanbefalt lunsj i går, så må tenke litt på hvor fancy jeg vil ha det i dag. Livet er egentlig ganske greit. Og i morgen skal jeg ut og fly videre igjen. God søndag alle.
God morgon frå innanriksbua på Gardermoen! Her ventar SK4472 på meg. Vel, det er vel helst omvendt, men la oss ikkje drukna oss i detaljar så tidleg på morgonen. Ei heil veke i det austfinnmarkske ventar! Det skal bli godt #tiradevarsel Kven i svarte svingande fann ut at det var greitt å forpesta det offentlege rom (på buss, tog og liknande) med å la alle rundt seg få ta del i lyden frå kva no enn for TikTok-video ein ser på? Det finst forhåpentlegvis ein ekstra ille plass hos han Lucifer for slike individ! #tirade_slutt Ha ein fin-fin sundag, godtfolk!