Widerøes kredittkort med Eurobonusopptjening lansert

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Leknes, 27. sept 2018.

1. mobie

mobie Nytt Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Fikk e-faktura. Logget inn i appen for å dobbeltsjekke og der fikk jeg opp melding om at kortet var avsluttet.

freddyen liker dette
  2. raverxx

raverxx Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg fikk også e faktura, selv om jeg sa opp kortet i Desember. Fikk følgende svar fra Brabank:
    Vi beklager for at du har fått efaktura fra oss. Kredittkortkontoen ble ikke avsluttet i sin helhet, men vi har nå korrigert årsavgiften og slettet dine kort. Du kan derfor se bort ifra mottatt efaktura.

3. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,116
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja, sa opp kortet for sent til å unngå årsavgift, men snaut 300 kr. for 22 000 poeng er allikevel en god deal... hvis man noensinne får brukt de 22 000 poengene da.

4. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    1,551
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg liker faktisk appen så godt at jeg beholder kortet. Ganske mye bedre enn amex-appen.

EgilSk and furlong like this.
  5. furlong

furlong Senior Medlem

Likes mottatt:
    451
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her. Jeg har beholdt Amex, men sa opp SAS mastercard classic, og beholdt Widerøe

Insomnia4u liker dette
  6. puckno

puckno Medlem

Likes mottatt:
    59
    Bonuspoeng:
    18
    Litt kjedelig hvis de kommer med et nytt eurobonus lokketilbud for de som ikke har vært kunde siste 12 mnd... ;-)

7. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    På visakort er det vanligvis slik at man får tilbakebetalt om man sier opp/mister kortet (man betaler i teorien for hver dag man har kortet) selv om man betaler en gang pr. år. Er det annerledes hos mastercard?

Del denne siden