I anledning at Gjensidige fyller 200 år har de tilbud på ett år med reiseforsikring til alle mellom 20 og 30 år for bare 200,-. OBS: Tilbudet gjelder kun for nye kunder eller kunder som ikke har egen reiseforsikring hos oss fra før. Forsikringen koster vanligvis 1152,- for et år. En liten besparelse på 952,-. Prisen gjelder bare ved bestilling i dag, 23. mai 2016 på følgende link: https://www.gjensidige.no/privat/kampanje/ung/reise-ung-kjop
Toppers det her. Fikk dattera på 22 til å melde seg på og far får vel regningen, tenker jeg. Men da har vi ett år på oss for å se om det er vits i å fortsette eller om det finnes andre tilbud der ute til henne.
Veldig gunstig tilbud, men det er ikke riktig at den gjelder for eksisterende kunder.... Gjelder kun for nye kunder.
Det riktige er at den gjelder for nye kunder og eksisterende kunder som ikke har reiseforsikring fra før.
Tilbudet er bra, hadde slått til hvis det ikke hadde vært for at jeg tidligere har vært reiseforsikringskunde hos Gjensidige (ikke det nå lengre). Men kommer totalfakturaen på 200,-? Slik jeg kjenner Gjensidige har de en uredelig praksis med å slenge på en grunnpris for å være kunde hos dem.