1 år med reiseforsikring fra Gjensidige for 200 kr

Tråd i 'Nyheter' startet av Upsaker, 23. mai 2016.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    I anledning at Gjensidige fyller 200 år har de tilbud på ett år med reiseforsikring til alle mellom 20 og 30 år for bare 200,-.

    OBS: Tilbudet gjelder kun for nye kunder eller kunder som ikke har egen reiseforsikring hos oss fra før.
    Forsikringen koster vanligvis 1152,- for et år. En liten besparelse på 952,-.

    Prisen gjelder bare ved bestilling i dag, 23. mai 2016 på følgende link: https://www.gjensidige.no/privat/kampanje/ung/reise-ung-kjop
     
    Last edited: 23. mai 2016
    Kjakan, Edvard and geddi like this.
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Toppers det her. Fikk dattera på 22 til å melde seg på og far får vel regningen, tenker jeg. Men da har vi ett år på oss for å se om det er vits i å fortsette eller om det finnes andre tilbud der ute til henne.
     
  3. Poul

    Poul Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Veldig gunstig tilbud, men det er ikke riktig at den gjelder for eksisterende kunder.... Gjelder kun for nye kunder.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det riktige er at den gjelder for nye kunder og eksisterende kunder som ikke har reiseforsikring fra før.
     
  5. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Tilbudet er bra, hadde slått til hvis det ikke hadde vært for at jeg tidligere har vært reiseforsikringskunde hos Gjensidige (ikke det nå lengre).

    Men kommer totalfakturaen på 200,-? Slik jeg kjenner Gjensidige har de en uredelig praksis med å slenge på en grunnpris for å være kunde hos dem.
     

Del denne siden