25000 kr for 2 mnd på hotell med frokost!

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 17. mai 2020.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.nordicchoicehotels.no/unlimited-nights/

    Jeg ser denne er begravet i monstertråden, men fortjener egen tråd.

    Kjøpte denne nå. Når jeg kan leie ut kåken for 30-40 lapper i måneden og ellers har hjemmekontor/fullflex er dette en no brainer.

    Ser jeg ikke får statusfordeler på nettene men oppnår vel iallfall toppstatus her.

    Frokost for 2+2 og enkelte steder kvelds er ikke verst. Er internett gratis? Ellers blir det hjemmekontor via mobilen. Max 5 netter sammenhengende så kanskje 12x 5 netter da fra LYR i nord og sørover. Tar bilen til TOS. Si ifra om noen ønsker kjøre nordover (evt sørover). Sender familien med fly en vei.

    Kanskje treffe noen lokal pointsnerds on tour også.

    14 dagers avbestillingsfrist, så god til til å planlegge turen og utleie.
     
    Last edited: 17. mai 2020
  2. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Enig med du @milehigh - dette skal vi også gå for! I mine (våre) øyne også ganske så no-brainer dette tilbudet. :D

    Jeg skal prøve å utnytte dette til det maksimale. Selv om vi bor 13 minutter med bil unna Amerikalinjen. Halvannen time til min hjemby, Larvik, som frister med Farris Bad og ikke så fryktelig langt andre veien heller mot Son f.eks. Så er det jo en rekke andre spennende plasser man kan prøve ut også. Samt mye utenfor Norges landegrenser, så fort de får åpnes disse selvfølgelig. :rolleyes:

    Alt i alt et godt tilbud man ikke burde la gå fra seg. ;)

    Kanskje vi treffer på noen her fra IF også. Så kan vi jo har vår egen lille Champagne-aften. :p :)
     
    milehigh liker dette
  3. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Når man ikke kan fly, så leier man jo så klart ut kåken og flytter inn på hotell.

    Elsker det!
     
  4. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg liker ideen, men skal du seriøst gjøre det i praksis.

    Å Leie ut leilighet/hus i 5 x 12 omganger? Men Korona vask innimellom?
    Eller tenkte du å bytte hotel for en natt 12 ganger, også leie ut i 72 dager?
    Kan ikke det tilslutt koste likemye, som å bo hjemme.. uten 12 Korona vask?

    Men tankespill er jo gøy...

    Det som stoppet meg, er at passet er personlig, ellers kunne vi kjøpt et for familien og delt på det. Da hadde det vært en "no brainer" for oss.
     
  5. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Artig
    Artig konsept - selv om jeg antar at du spøker når du sier du ville leid ut og bodd på hotell isteden....
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    12 hoteller x 5 netter. Satser på samme leietaker hele veien.
     
  7. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Seriøs her. Er i forhandlinger med leietager som må ut av egen leilighet pga vannlekkasje et par mnd. Så kanskje optimal timing.
     
  8. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Da er du nok mer glad i å bo på hotell enn meg.....:)
     
  9. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,403
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis jeg ikke hadde unger hadde dette vært en nobrainer, selv uten å leie ut heimen.

    Veldig spent på hva de kommer med i juni for familie.

    K
     
    Travellingalf liker dette
  10. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,403
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel ingen som tviler på at @milehigh er mer glad i å bo på hotell enn de fleste, selv her inne, såpass har vi lest fra den kanten:D:D
     
    Gullars, snartur, Kalsnes and 3 others like this.
  11. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er jeg ikke i en posisjon hvor slike avgjørelser kan tas alene, men personlig synes jeg det ikke høres tullete ut. Både opplevelsesmessig, og det at man faktisk kan gå i pluss her.
     
    milehigh liker dette
  12. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner det - men jeg er nok mer i kategorien at hvis jeg kan unngå å¨bo på hotell så er det best..... blir for mye hotell i jobbsammenheng :) Forrige gang jeg bodde på hotell i en sommerferie er 20 år siden tror jeg: )
     
    Mysterio liker dette
  13. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg liker å snu på det og ikke se på dette som et tilbud om to måneder på hotell, men heller to måneder som nomade i Norge. En gylden mulighet til å oppleve hvordan det er å bo ulike steder i landet.

    Nå får jeg ikke benyttet meg av tilbudet pga familiesituasjonen, men tror at opplevelsene hadde trumfet motviljen mot hotell.
     
    milehigh liker dette
  14. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Fint tilbud fra Nordic Choice, bare pass på at Unlimited Nights gjelder overnatting i standardrom og normale medlemsfordeler ikke gjelder.

    På populære destinasjoner og datoer vil du muligens betale for oppgradering (til Superior/Deluxe/Suite) dersom ingen standardrom er ledige.

    Kategorien under standard, moderat, er lite egnet til par eller familie på tur.

    Om du er vant til å bo i en bolig som kan leies ut for 40 000 NOK i måneden så er det mulig 60 netter med familie i standard hos Choice vil føles litt stusselig.

    It ain’t Four Seasons.
     
  15. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183

    Trenger ikke noen fet kåk for å få 30-40 i måneden om man bruker airbnbpriser. Det får man for en slitt 1 roms med riktig beliggenhet og timing.
     
  16. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,663
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje ikke når det ikke er noen turister i Norge?
     
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde jeg vært han med vannlekkasje hadde jeg flyttet inn på hotell for 25 K istedet for å leie en kåk til 30-40 lapper iallefall..... :D:D:p
     
    DanH, Jonkebassen, ina and 9 others like this.
  18. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke så lett med to små barn, barnehage vegg i vegg, og arbeidsplass 3 minutter å gå herfra. + at de må hotellhoppe minst hver femte dag. Derfor jeg sa beliggenhet og timing:D
    Absolutt, selvom det liksom skal bli flere norske turister iår. Men sammenligningen var mer rettet mot kommentaren om at et enkelt hotellrom kanskje ikke er så bra om man er vant til å bo i noe som kan leies ut opp mot 40 i mnd.
    Uansett er bonusen her en skikkelig gratis Norgesferie.
     
    CowboyDan and Insomnia4u like this.
  19. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,663
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutt. Og bruker man det hele perioden er det jo et skikkelig bra tilbud selv om man ikke dekker inn hele prisen med utleie, evt. ikke leier ut leiligheten, også...
     
  20. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har noen anbefalinger på hotell? Vurderer Amerikalinjen, hotel no 13, skagen brygge, og Farrisbad. Vurdere 10x800kr kortet, men de fleste hotellene(ikke de på listen min) koster under 800kr, så vet ikke helt om det ikke blir aktuelt.
     

Del denne siden