Undertegnede fyller 40 i november og planlegger å unnslippe kake, tale osv i fedrelandet på den store dagen. Hvor reiser jeg med min kjære for en ukes get-away med sol, varme og mulighet for beach og storby. Mat er viktig. Reiser i C, har mulighet for CT (C, F) og gidder ikke fly 10 segment for å makse tid i lufta, der tilbringer jeg nok tid allerede... Miami Buenos Aires Melbourne Hongkong Cape Town ? Kjør debatt
Det spørs vel litt på hvilken vinflaske en kjøper. Når det er sagt er jeg helt med på Sør Afrika som destinasjon for en 40åring som liker sol og god mat. Med fravær av tidssoneforskjell og både natur og kultur lett tilgjengelig er det mye å finne på. Og fornuftig priset også, for de som tenker på sånt.
Det er veldig subjektivt. Har ikke vært i Argentina, men det ser veldig fint ut der. Å reise tilbake til Cape Town er i hvert fall høyere på lista mi enn Argentina, selv om det er et nytt land.
Hadde også dratt tilbake til Cape Town. Fantastisk by Er ingen "vin-nerd", men etter min enkle vurdering har de veldig mye bra. Men, jeg er en enkel sjel fra landet, overhode ikke i stand til å vurdere om det er et hint av røykt ananas, frisk bomull og ylang ylang i den.. Smaker godt gjør det
Ser ut som det blir Miami, greie priser med SAS. Så får vi se, skulle det dukke opp F award til EZE tror jeg skal få overtalt frøkna selv om hun sier det er for langt...
Det er jo faktisk et ikke ubetydelig poeng. Kjedelig (eller spennende?) å besøke verdens første storby som tørker helt ut.. Blir som en tur til fremtiden
Skjønner ikke problemstillingen. Alle vet da at på Safari drikker mann utelukkende GT for å holde malariaprotozoene ute av blodbanen.