Aeroflot til Maldivene ?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av 1884derby, 03. mai 2016.

  1. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    744
    Bonuspoeng:
    93
    Regner med at det er flere enn meg som leste Aftenpostens reportasje om Aeroflot forrige helg. Når det samtidig viser seg at selskapet er best på både pris og reisetid til Maldivene i vinter Aeroflot.jpg , generer det noen spørsmål jeg gjerne skulle fått noen svar på:

    Er 5000 kr t/r Maldivene en bra pris?
    Har noen erfaringer med Aeroflot som er verdt på dele?

    Setter pris på tilbakemeldinger :)
     
  2. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Aeroflot er helt greit det - bortsett fra at det er noen hekser som jobber på SVO. Prøvd Aeroflot både på longhaul og shorthaul i economy så vet nok hva jeg snakker om.
     
    1884derby liker dette
  3. Jornaa

    Jornaa Photo, seat 61K on BA 747-400, LHR-LAS

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fløy en av mine første turer til Thailand med Aeroflot. Jeg fikk oppgradert til BiZ for 15-1.600 kr. på OSL-SVO-BKK (DMK). Tupolev på OSL-SVO - meget bra! og Iljusjin-96 på SVO-BKK(DMK). Meget bra! Eneste negative for min del var at setene ikke kunne legges skikkelig ned og mellomlandingen på SVO. Det var den gang kun en pub som var ok. Hjemover 14 dager senere, var det samme rute og fly tilbake i økonomi. Jeg husker at mat og seter var bra på BKK(DMK)-SVO, men at det var dårlige greier på SVO-OSL. Iljusjin-96 er/var et stort fly med romslig kabin i økonomi. Jeg husker at det var eget luftuttak på seteryggen foran.

    Ok, dette var en stund siden.... Mitt poeng er at... Når jeg leste artikkelen i Aftenposten om Aeroflot... Da tenkte jeg at Aeroflot må ha blitt bra. Bra og billig før, og med beskrevet utvikling, så må det ha blitt svært bra nå. :cool:
     
    1884derby liker dette

Del denne siden