Oppgradering med Air Canada?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av SASlovah4evah, 03. mars 2016.

  1. Rent plutselig skal jeg en tur til Canada i sommer, og jobben har selvsagt booket meg i economy. Turen går København-Toronto med Boeing 787-9, og dessverre ser jeg at AC har TRØKKA 3+3+3 seter inn i økonomiseksjonen. Grøss og gru.

    Stemmer det at jeg kan bruke eurobonuspoeng på å oppgradere flighten min? Er det verdt det? Eller går det an å fikse cash upgrade, ala optiontown?
     
  2. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    John in The Tower liker dette
  3. Ser billetten min er V-klasse, men retard-reisebyrået har klart å booke meg på SK-rutenummer til Toronto. Hva bookingklasse V på en SK-flight er fornoe, når man oversetter det til Air Canada-bookingklasse, må vel fuglan vite. Da må jeg vel bare stålsette meg på 7-8 timer i ecohælvet...
     
    RoadKing liker dette
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Har sagt det tidligere.. Oppgradering med EB-poeng hos partnere er en jæ*** hoax.. Kun latterlig dyre øko-billetter som lar seg oppgradere, noe ingen er dum nok til å booke, da de stort sett koster mer enn billigste Biz.. H O A X!
     
    SASlovah4evah liker dette
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    De har noe som heter last minute upgrade. Forsøkte å lese meg opp på det i fjor, men endte opp med å tvinge jobben til å booke WT+ hos BA siden de var billigere enn AC i eco.
     
  6. Interessant, takk none the less. 8 timer får fungere. Deretter 3 timer i en CRAPJUNGLEJET 190. Why, god, why!

    Noen som vet nårtid jeg kan velge sete?
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du som er så lita, kan vel ligge på tvers i et eco sete? :p
     
  8. Jeg er 1,75cm lang, så å ligge på tvers blir nok vanskelig... Men setebredde er ikke så big deal for meg, nei ;)
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er farebasis på billetten?
     
  10. Hvor kan jeg grave denne infoen fram? Prøvde checkmytrip, didn't help much.

    Hos aircanada.com står det jeg har FLEX-billett, med V-bookingklasse...

    "Fare type: Flex, V"
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg gjetter det er VHSEECO.
    Det bookes i V hos AC.
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Det betyr at du bare får se VHS Extended movies i ECOnomy :D
     
    Larata liker dette
  13. Hey, det er jo litt bra, da får jeg 100% miles. Ergo nesten 4000 eurobonuspoeng! Pluss 1200 for innenriks canada og ned til LAX (50% inntjening på W-class).
    Hvor mye får man for en tur LAX-ARN i Go?
     
  14. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke det 4500p + evt 25%
     
  15. En veg? Hoi hoi! Nais! Da blir det nesten 10k EB points på én tur. Jättekul :)
     
  16. polscifly

    polscifly Medlem

    Innlegg:
    123
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Skal også ut å fly med Air Canada snart. Er noen av linkene lenger oppe som ikke fungerer helt, men er det slik å forstå at eneste mulighet til å oppgradere last-minute opplegg når man har "tungt rabattere" eco-billetter? Er det noen som har erfaringer med hva prisene på dette ligger på over Atlanteren?
     
  17. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    sitter selv å venter på business tilbud skal komme fra air canada. Skal reise til Toronto til høsten :)
     

Del denne siden