Nå har jeg søkt litt rundt om denne problemstillingen, men foreløpig ikke funnet noe som er helt identisk med mitt spørsmål: Skal på guttetur med CT, der turen går til Hongkong/Macau. Vi har klart å ordne F billetter t/r. Hhv. Air China ned og Thai hjem. EDIT: Ser nå at det aldri kom noe spørsmål her. Spørsmålet er om vi skal bytte Air China F med business hos andre aktører? Are sitt innlegg: Dette har jeg lest, og ut ifra anmeldelsen så tror jeg at jeg har vært mer fornøyd med mine turer med SAS C og Singapore C Spørsmålet er da som følger (ja, jeg vet F er F ) - Lufthansa Business open Jaw (Aldri prøvd Lufthansa Business, derfor kan det være spennende?) - Singapore Airlines open Jaw (jeg har prøvd nøyaktig denne ruten tidligere. Og var fornøyd.) Underordnet mål for turen er å gi en kamerat en førstereis i First og Business. Hva ville dere gjort?
Du slo meg! Eg forstår heller ikkje spørsmålet. LH Biz er vel kun artigt om ein får sitja i 2 etasje på himmelen si dronning, og reisar to saman, elles er vel dei fleste andre selskap bedre i Verksemdklasse @Sunnfjordingen
Morosam du (Ser at eg har knota noko voldsomt i førre post, skal skjerpe meg. Sjølv om eg trur det er godkjente skriveformer)
Hei, hvilken rute har dere med CA i F? Personlig synes jeg bakkeproduktet er en vesentlig del av opplevelsen, så dette er en ting man bør ta med i betraktningen. Eva skal vel også ha et bra C produktet som får deg til HKG.
Pirk, reknar med du meiner CA, Air China? AC=Air Canada Trur eg ville ha valgt Eva, men det er vel @Are som er CA eksperten her! Eg har funnet mykje bra med EVA frå LHR. Litt kjip ankomst ca kl 21 og avreise kl 2030, og med ein stopp i 90 minutt på BKK. Men er du heldig, så har dei Krug på din avgang! (Har iallefall La Grande Dame, men det skal visstnok vera enkelte avganger med Krug, uten at eg har funnet ut kven, men eg flyg den rundt 20 mars) CA er vel ikkje kjent for å ha det beste bakkeproduktet Edit: Du får vel tilgang til *A First class lounge på CDG, og det er vel det det er
Of course, my bad! skulle selvfølgelig stått CA. Dette er vel feil forum for hvor man slipper unna med denne type feil
Behold F og bytt til LH om de slipper til f.eks HND/PEK. Eventuelt så ville jeg sett om det var noe ledig med Asiana via ICN(FRA-ICN).
Om turen er frem i tid har de 787-9 fra VIE og AMS til TPE. Dersom turen er nå snart har de 787-9 fra TPE til HKG. Høres ut som et kurrant valg.
Nå tenkte jeg primært på at du var skeptisk til avgangstid fra LHR. Da kan AMS eller VIE være et alternativ, og dersom man "må ta til takke" med LHR så er jo det fint for da har man 787-9 på en såpass kort tur som til HKG
Har EVA både Krug og tidsmaskin? 11-12 timer må da kunne sies å være en relativt grei flytid, til og med her på Insideflyer.