AKL-PPT-IPC-SCL-MAD-DXB-SEZ-DXB-NRT mixed C/Y NOK 16.000

Tråd i 'Reisedeals' startet av afirm, 25. mai 2018.

1. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Det her er ein deal som truleg ikkje passar alle, men som dei fleste bør vere einige i at er relativt interessant.

282 days.png
    Eg gjekk i alle fall akkurat på ein smell og bestilte meg ein tur. Dette er ein LAN-fare som har lege ute på Flyertalk i lang tid. Det starta som moglegheita for ein RTW i eco for rundt $800. Den seinare tida har det blitt mogleg å bestille delar av ruta i biz for ein litt høgre pris. Her er mange moglegheiter. Det som eg tykkjer er spesielt interessant med denne reiseruta er moglegheita for å leggje inn stopp på både Fransk Polynesia og Påskeøya. I tillegg valde eg nokon dagar i Santiago, ein kveld på Seychellene og eit døgn i Dubai.

I tråden på Flyertalk finn ein mange tips.

Her er ruta eg enda opp med:

AKL-NRT.png

Plukka i tillegg opp ein bonusbillett med SAS til HKG og retur frå NRT. I tillegg treng eg ein einvegsbillett frå HKG til AKL. På ca to veker skal eg altså klara å kome meg igjennom dette programmet.

Her er ruta mi på ita-matrix. Den opptenar mykje poeng på Alaskan Airlines og ein del poeng hjå ein del andre.

Kan bookast via bookwithmatrix.com på Priceline.

Det er litt vrient å få sett saman ruter, ein må nesten berre prøve seg fram og elles fins det som sagt mykje råd i tråden på Flyertalk.

Om ein går på ein smell og deretter angrar so skal ein ha 24 timar angrefrist på priceline.

Last edited: 25. mai 2018
    Upsaker, joskje, Edin and 20 others like this.
  2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,839
    Bonuspoeng:
    293
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,366
    Bonuspoeng:
    183
    Gleder meg til å lese reisebrevet fra denne turen!

Ursa liker dette
  4. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Syke tilstander!

Måtte kopiere inn headingen i gcmap for å få oversikt..
    map (2).gif

La inn OSL-ARN-HKG-AKL og NRT-ARN(?)-OSL også for moro skyld.
    map (1).gif

Her håper jeg det kommer reisebrev :)

Upsaker, Kalsnes, joskje and 6 others like this.
  5. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Kult - ser ikke ut som linken til ita-matrix fungerer?

6. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, eg får vel ta sikte på å produsere eit reisebrev. Er litt usikker på logistikken ned, men vurderar HKG-SIN-AKL med SQ og NZ i eco. Har då ca 8 timar margin i HKG og i AKL, bør vel stort sett halde. Stressar uansett ikkje med å ordne dette endå.

@olekvi Det er mogleg at ita-linkar timar ut. Her er søkeparametera eg nytta, desse kan endrast etter eigne preferansar.
    ita-søk akl-nrt.png

watchaddicted, olekvi and jgroneng like this.
  7. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg trodde faktisk at denne fare'n var trukket tilbake for lenge siden... Takk for påminnelsen! :)

8. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

hvordan lager du dette kartet?

9. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    113
    Hei du,

lenge siden ;). Måtte bare spør deg, i det du lander i Dubai var det en bevist stopp til Maldivene og tilbake på 1 dag, eller måtte du legge den inn i selve reisen? Tror det hadde vært kult å vær der i noen dager med mindre du virkelig må reise med en gang :). Trip report hadde vært kjekt :).

10. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan lage slike kart her: http://www.gcmap.com/

Stoppet er på Victoria, Seychellene (SEZ). Eg hadde problem med at prisen ville doble seg om eg la inn stopover på 24t+. I andre periodar eg søkte var det mogleg å få eit stopp på ca 15 timar, men akkurat i den perioden eg no enda opp med å reise fekk eg berre opp eit alternativ med Emirates.

Om ein prøvar seg fram i ita-matrix kan ein kanskje finne alternativ med lenger stopp på SEZ, eg meiner også at dette har vore diskutert i tråden på FT. Du kan prøve å setje ein høgare minconnect når du søkjer (evt endre kva legs du søkjer på). Det skal også vere mogleg å fly via LHR og då fly BA til SEZ, kan også vere verdt å sjekke ut dette (vil nok bli ein høgare pris grunna høgare avgifter for premium på LHR).

11. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det stemmer det med avgift som du nevner, jeg merket det da jeg søkte fra LHR at det blir en del mer. Har du prøvd å legge inn first med Emirates på reisen? Tenker om ikke det blir altfor høye priser så hvorfor ikke prøve det ut :). Og du betaler kontanter for turen ikke sant?

12. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikkje testa, tvilar på at det fungerar då det truleg bryt med fare rules. Du må berre teste og sjå kva resultat du får.
    Ja, mi rute kosta 2000 USD via priceline. Fins mange potensielle ruter. Du kan prøve å lese igjennom tråden på Flyertalk.

SVG_flyer liker dette
  13. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor mye klarer man å tweake dette for å få C på utreise fra nærmest mulig via PPT og IPC for å droppe "returen" i Y?
    Interessant tanke i alle fall...

14. Gresshopper

Gresshopper Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Haha. Morsomt at dere har oppdaget dette, jeg har flydd dette én gang, men i Y (ble oppgradert til C på alle LATAM-flyvningene takket være min Black-status).
    Min routing var ICN-OKA-HND-FRA (stopover) FRA-MAD-SCL (destinasjon) SCL-BOG-LIM-MAD-FRA-HND. Dessverre ble flyet fra LIM forsinket, så vi ble booket om til direkteflyet BOG-MAD på IB (og dermed røk oppgraderingen min).
    Vi betalte ca. 7000 kr per pers hvis jeg husker riktig.
    PRG-ICN booket jeg for 25k EY-bonuespoeng i C.
    Det er også mulig å fly via Galapagos og div.
    Trikset er å booke via ITA Matrix PowerTools, alt annet kan man egentlig bare glemme.

Ursa and bighc like this.
  15. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,135
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du nøyaktig samme pris på Priceline som ITA Matrix? Jeg sliter med å finne en lignende RTW til samme pris som ITA Matrix klarer. bookwithmatrix gir trippel pris:( Største utfordringen med å søke hos flyselskaper og reisebyrå er at de "kun" tillater 5 segmenter når man søker.. Du har vel ikke noen tips? :rolleyes:

16. Gresshopper

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    ??? Matrix PowerTools. Trodde jeg hadde skrevet det ganske tydelig. :rolleyes:

17. Gresshopper

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Og når det er sagt, så viser ITA Matrix mer enn det som faktisk er mulig å booke.

18. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fekk omtrent same pris som i ITA-matrix, ja.
    bookwithmatrix.png bwm - priceline.png
    Som @Gresshopper skriv er det eit alterantiv å nytte Powertools, du finn informasjon om dette her. Eg bestilte utan powertools.

Har forøvrig fått eticket frå LATAM, men det er issued på EK stock (176).

19. Gresshopper

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    afirm liker dette
  20. Flybu

Flybu Medlem

Likes mottatt:
    512
    Bonuspoeng:
    93
    Helt nydelig! Takk for screenshot av booking. Replikerte den og fant samme i november. Prøver å overbevise en kompis at dette er en god ide og det ser ut til det fungerer. Har lagt inn flytur på søndag fra AKL til PPT slik at det blir to lørdager på rad.

Last edited: 27. mai 2018

Del denne siden