betaler med mastercard hos komplett

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av thestig84, 12. febr 2020.

  1. thestig84

    thestig84 Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Clickbait? Nesten. Skulle bestille en TV i går, og var inne på komplett.no, men glemte litt at de ikke tok mastercard. Gikk deretter inn på komplettbedrift.no, som speiler ganske mange av produktene som komplett også har. Her er det mulig å betale med mastercard! Det krever en firmakonto, men virket ganske easy å sette opp.
     
  2. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    380
    Likes mottatt:
    609
    Bonuspoeng:
    93
    Komplett.no tar vel mastercard...
     
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Husk at ved å kjøpe som bedrift så minster du mange av fordelene ved å handle som privatperson. (forbrukerkjøpsloven)

    Lengre garant og reklamasjonsrett blant annet.
     
    drsyk liker dette
  4. thestig84

    thestig84 Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Er vel fem år på TV`n hos komplettbedrift, så tar sjansen på det. Men småelektronikk er vel kanskje litt skumlere ja.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,583
    Bonuspoeng:
    293
    Har betalt med mastercard der i alle de år.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,583
    Bonuspoeng:
    293
    Kjøpte ikke komplett.no mpx.no som et forbrukeralternativ?
     
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,235
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.komplett.no/kundeservice/betaling-og-trygghetsavtale/betaling-med-kort/
    "Betaling med kort
    Betaling med kort er både trygt og enkelt. Du kan benytte deg av Visa, Mastercard og Visa SpendOn som betalingskort. Når du er i kassen blir du bedt om å taste inn ditt kortnummer, utløpsdatoen og verifiseringskoden (CVV2) som står på baksiden av kortet. Vi samarbeider tett med Visa og Mastercard for å sikre en rask og sikker behandling av din kortinformasjon. Ingen kan se ditt kortnummer på noe tidspunkt gjennom betalingsprosessen. Du kan også trygt lagre din kredittkortinformasjon hos oss for enklere betaling neste gang du handler. Nærmere informasjon finner du her."

    Sist jeg betalte noe på komplett var i desember, og betalte med MC. Så jeg skjønner ikke helt nædvendigheten med denne "hacken". Har de endret ting og glemt å oppdatere betalingsinfo på sine sider?
     
    drsyk liker dette
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Selvfølgelig kan du betale med mastercard på komplett.no. Dette er ingen life hack annet enn at det hender komplettbedrift har lavere priser på enkelte varer, stort sett er det omvendt.
     
    drsyk liker dette
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe nytt. Har 2 kontoer der, en for meg privat og bedrift, og de kjører forskjellige kampanjer, og fikk en ASUS ROG ruter (den heftige typen) til 50% på bedrift inklusiv MVA, kontra hva prisen var for meg privat(luringer de på komplett) Og luring som jeg er gikk det inn på firma kontoen uansett.

    Dog du trenger 2 epost adresser. Kjipt av Komplett Oslo er ute av drift.
     
    thestig84 liker dette
  10. thestig84

    thestig84 Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det oppklart, trodde det ikke var mulig å betale med Mastercard hos komplett! Da skroter vi denne tråden ;)
     
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden