Det datt nettopp inn en ny Bonus challenge fra SAS i inboksen min. Denne skal jeg gutse max på....angrer som en hund på forrige challenge at jeg var for feig. Viste seg i etterkant at jeg kunne ha makset forrige challenge....nå er det bare å gunne på Hvor mange t/r turer ble dere utfordret på? Ser ut som om mange som vil ta utfordringen, fordi linken fungerer ikke.
Jeg fikk 3 t/r-reiser denne gangen. Men når jeg prøver å melde meg på, så kommer jeg bare til en blank side.
Jeg har fått følgende challenge: 1 t/r = 6 000 poeng 2 t/r = 10 000 poeng 3 t/r = 30 000 poeng Ser ut som jeg har fått en superdeal!
Det var en superdeal du fikk ja!! Min var det ikke like mye futt i.... 4 t/r = 6 000 poeng 5 t/r = 10 000 poeng 6 t/r = 30 000 poeng. Gjelder dette bare på nye bestillinger eller bestillinger man allerede har inne? Og kan man bruke poeng for å bestille disse reisene?
Utfordringen man får baseres nok på historisk reiseaktivitet. Vil jo tro at bestillinger som allerede har inne i perioden vil gjelde, men er mer usikker på bonusreiser. Nå er det ingen av linkene som virker, så det er ikke mulig å lese vilkårene.
Skal vi se her... er EBD, har 15 turer booket for 2016 allerede og kjøpte travelpass for 1 uke siden.. Mon tro om det kommer en mail ?
Tipper det ikke gjør det. I tilfelle blir det nok relativt høyt opp i antall som topper mine med god margin. Jeg fikk 7 t/r = 6 000 poeng 8 t/r = 10 000 poeng 9 t/r = 30 000 poeng Og det passer dårlig når nesten hele perioden går med til noen verden-rundt billetter med *A.
He, he, jeg har også en haug med bestillinger inne, men fikk 7 t/r med 10 000, resten får jeg ikke se da siden er nede for øyeblikket. Regner med at t/r her regnes som tidligere, altså 2 flygninger? Reiser BGO-CPH-ARN-HKG-ARN-OSL-BGO 8.-12. januar, er jo da 3,5 t/r allerede? ;-)
Jeg fikk samme seom geddi og Robamu, har kun en langtur med 6 legs hos SAS. Så lenge siden jeg har fått challenge nå, var det slik at 6 legs blir til 3 stk turer i opptellingen? Da må jeg klinke til med et par turer til.. er sugen på 30K poeng.
Fikk tilsvarende mail jeg også, men når jeg forsøker å følge linken kommer jeg til en side som er nede... Flere som opplever det samme?
Ser ut som jeg har fått 5 tur/retur for 30 000 og har alt booket 3 turer denne perioden. Noen som vet om f. Eks OSL - ARN - CPH - ARN - OSL vil telle som 2 stk tur/retur sånn som før?
Hehe var ment sarkastisk, tipper jeg ikke får noen Challenge i det hele tatt. Forventet med dette tempoet :=)
Jeg har fått 5 t/r for 30 000 poeng. Har 3 legs bestilt i perioden. Det blir nok trolig 4 legs til, da er jeg på 7 legs. Spørsmålet er om jeg skal kline til med 1 eller 3 legs til for 10k eller 30k poeng.
Jeg har fått 3 t/r gir 10.000 poeng og 4 t/r gir 30.000. Har kun en enkeltreise i bestilling nå. Men lurer på hvordan de teller reiser. Segementer gir halv tur-retur? Om noen kommer inn på reglene, så kopier gjerne og lim inn her i tråden!
Som vanlig, ingen challenge her... Dere som har fått tilbudet, er dere påmeldt SAS' nyhetsbrev? Begynner å lure på om det er derfor jeg aldri får noe.
Idag er det første gang jeg får noe også...så det er vel tilfeldigheter som spiller inn. Nå lurer jeg også på som de fleste om visst jeg bestiller TRD-HAM som inneholder TRD-OSL og OSL-HAM teller som 1 tur eller som 2 ? får ihvertfall ikke til å melde meg opp nå, da siden er nede