BA har et ikke markedsført salg på reiser ut fra London i Jula. Du flyr i Club World (business class) for 503 GBP hver vei. Utreise 22/12-1/1, hjemreise før midnatt 14/1 Destinasjoner jeg vet om så langt er Calgary, Sao Paulo, Rio, Montreal og Vancouver. Mulig det er flere. Løp og kjøp på den britiske siden
Da ble det vaffal en stønttur til Calgary på meg i romjula. Woohoooo. Har aldri vært der før og BA flyr 767 som jeg heller aldri har testet på langtur. Flyr via Dallas på vei hjem. Der har jeg heller aldri vært, og jeg har heller aldri testet AA i business (Calgary - Dallas). Skikkelig 2-dagers heavy nørding.
Nytt forsøk på å komme deg til Canada og spise is? Jeg må nok bare fortsette å irritere meg over at jeg ikke har mulighet til å spontanbooke noe nå... *vifter med armene og løper rund-og-rundt*
Crazy bra priser det, vært fristende med en tur i CW som en aldri har flydd på long haul - selv om det er feil allianse
Da kan jeg trøste deg med at det hadde egentlig ikke jeg heller. Men jeg lukket øynene og booket i vei allikevel.
De har også et salg som varer ut mars. Ikke like bra priser (mye til rundt £1500), men bedre reiseperiode: Fare code IH4UKJB. Valid for travel commencing on/after 02 Dec 13 and on before 26 Mar 14. Seems to include most US destinations, and includes BA1-4 from LCY. Tickets must be issued on/after 19 Nov 13 and on/before 05 Dec 13. Travel from inbound transatlantic sector must commence no earlier than the first sun after departure of the outbound transatlantic sector. Max stay is 42 days. (Fra Flyertalk.)
Er vel eneste longaul-typen de har hvor dui kan sitte med nesa forover og vindusplass i CW. Tror 767en mangler skuff - god tur
Prisene på BGO-LHR-BGO i romjulen drepte i hvert fall interessen min ganske kjapt, dessverre. Håper du har kontroll på OSL-LHR, Fnate.
Sas har vel salg til lhr for reiser fra 25.des (som de ikke fly) som startet i dag for posisjonering.
Da fikk man omsider fikset seg en miks av BA og SAS til/fra OSL også. Takk til Bjørn Helge for påminnelsen om at dette ikke nødvendigvis var plankekjøring.
Oj, ja det var litt over the top. Sjekket meal og jeg kan velge mellom cereal og omelett. Alt serveres med brennevin