CT-telefonen

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CrotchRocket, 10. nov 2015.

  1. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    858
    Likes mottatt:
    3,743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde en CT som utløper i 2015, og har lenge utsatt å ta en telefon til våre venner i øst; Den såkalte CT-telefonen.

    Hadde på forhånd hørt mye negativt om både CT-gjengen og mulighetene for LH F. Dette ble gjort til skamme. Jeg hadde en meget god opplevelse.

    Jeg tok CT-telefonen på en lørdag, ja, de er åpen på lørdag for de som lurer på det, og det tok en rundt 17-18min før jeg fikk svar. Ok, det var i overkant mye, men derfra og inn var det en smud prosess.

    Agenten snakket overraskende bra engelsk. Hun fant fort frem til 2 ledige LH F billetter, og hun var meget enkel å ha med å gjøre da jeg forsøkte litt forskjellige rutinger. Hun var rask, og skjønte godt hva jeg ville. Ikke masse unødvendige spørsmål. Da hun i tillegg skjønte både mitt og min medreisendes navn uten at jeg måtte ty til det fonetiske alfabet, ble jeg imponert.

    Mitt inntrykk av CT-telefonen er utelukkende positivt, sett bort fra litt lang ventetid for å komme igjennom. Vil anbefale alle å forsøke, men gjør "hjemmeleksen" først, dvs vite hvor man vil dra, når.
     
    SASDC8, Baldrick, Misterix and 3 others like this.
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,223
    Likes mottatt:
    3,611
    Bonuspoeng:
    113
    Godt å høre at det ikke nødvendigvis trenger å være en negativ opplevelse! Og det var i alle fall nytt for meg at de også har åpent lørdager.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Senior Medlem

    Innlegg:
    4,346
    Likes mottatt:
    4,249
    Bonuspoeng:
    113
    Det er noe de har begynt med ganske nylig.
     
    Travellingalf liker dette
  4. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    383
    Likes mottatt:
    253
    Bonuspoeng:
    63
    Helt enig. Har ringt CT tlf sikkert 7 ganger... Ikke en eneste gang har vært en dårlig opplevelse.

    Gir dem 9 av 10 poeng
     
  5. haakonks

    haakonks Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    948
    Bonuspoeng:
    93
    Har brukt de til å booke tre CT-reiser, og utallige endringer av bilettene. Jeg er også fornøyd. Veldig bra at de nå også er åpne på lørdager.

    Men, som trådstarter også sier, så et er alltid lurt og ha en god ide hva man vil booke! :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Senior Medlem

    Innlegg:
    3,798
    Likes mottatt:
    2,924
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg ringte for 3 uker siden, var det helt topp, og som førsteskribenten her beskriver.

    I fjor var det mer så som så i forhold til kunnskapen. Men de har vel lært siden sist......
     
  7. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    277
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    43
    Bestillte selv på lørdag, å det tok 5 min fra jeg ringte til dem tok tlf å alt var i skjønneste orden! :D Da jeg ringte i januar i år, tok det over 30 minutter, så noe må ha skjedd siden da..
     
  8. miura

    miura Senior Medlem

    Innlegg:
    286
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Travelt på CT-linja akkurat nå pga. LH-streiken og Estonian-konkursen. Samme gjengen som tar inn alle telefonene til SAS fra utenfor Skandinavia.

    Har blitt søndagsåpent på CT-linja og nå. 9-17 hver dag.
     
    Travellingalf liker dette
  9. Xflipper

    Xflipper Senior Medlem

    Innlegg:
    1,316
    Likes mottatt:
    684
    Bonuspoeng:
    113
    Er det kun pga streiken, eller er det noe som er kommet for å bli? :)
     
  10. miura

    miura Senior Medlem

    Innlegg:
    286
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Søndagsåpent er kommet for å bli ja :)
     
    Xflipper liker dette
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,105
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Samme positive oplevelse jer. Det virker som ret kompetente folk.

    Men SAS kunne godt gøre noget ved kvaliteten på telefonforbindelsen til call centret. Den er jo dårligere kvalitetet end indiske "microsoft" konsulenter som ringer uopfordret
     
  12. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    559
    Likes mottatt:
    282
    Bonuspoeng:
    63
    Fint å høre :) De klarte å legge inn vår tur med SK ARN-EWR som en united tur på en eller annen måte så jeg plutselig måtte betale en del i skatt. Tok litt tid før de fant ut hva som hadde skjedd, men da de fant ut av det så sløyfet de like så godt hele endringsgebyret for både den og tidligere endringer - totalt 900 kr. Grei betaling for å sitte 2 ganger i kø.

    Godt å høre at de har åpent på lørdag og søndag også.. da kan jeg forhåpentligvis finne en biz billett fra FLL til EWR på et fornuftig tidspunkt. Akurat nå er vi stuck på en avgang 6.30 i Economy.
     
  13. RoadKing

    RoadKing Senior Medlem

    Innlegg:
    4,346
    Likes mottatt:
    4,249
    Bonuspoeng:
    113
    Enig, det er veldig dårlig kvalitet på linja.
     
  14. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,319
    Likes mottatt:
    1,091
    Bonuspoeng:
    113
    Godt å høre da jeg har en CT som må bookes om ikke lenge. Sist jeg ringte var jeg alt enn imponert.
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,824
    Likes mottatt:
    2,098
    Bonuspoeng:
    113
    Åpent alle dager er FANTASTISKE nyheter.. Ikke rent få ganger man har sett ledige seter i LH F, som har blitt borte ila. helgen..
     
    TommyL liker dette

Del denne siden