Jeg hadde en CT som utløper i 2015, og har lenge utsatt å ta en telefon til våre venner i øst; Den såkalte CT-telefonen. Hadde på forhånd hørt mye negativt om både CT-gjengen og mulighetene for LH F. Dette ble gjort til skamme. Jeg hadde en meget god opplevelse. Jeg tok CT-telefonen på en lørdag, ja, de er åpen på lørdag for de som lurer på det, og det tok en rundt 17-18min før jeg fikk svar. Ok, det var i overkant mye, men derfra og inn var det en smud prosess. Agenten snakket overraskende bra engelsk. Hun fant fort frem til 2 ledige LH F billetter, og hun var meget enkel å ha med å gjøre da jeg forsøkte litt forskjellige rutinger. Hun var rask, og skjønte godt hva jeg ville. Ikke masse unødvendige spørsmål. Da hun i tillegg skjønte både mitt og min medreisendes navn uten at jeg måtte ty til det fonetiske alfabet, ble jeg imponert. Mitt inntrykk av CT-telefonen er utelukkende positivt, sett bort fra litt lang ventetid for å komme igjennom. Vil anbefale alle å forsøke, men gjør "hjemmeleksen" først, dvs vite hvor man vil dra, når.
Godt å høre at det ikke nødvendigvis trenger å være en negativ opplevelse! Og det var i alle fall nytt for meg at de også har åpent lørdager.
Helt enig. Har ringt CT tlf sikkert 7 ganger... Ikke en eneste gang har vært en dårlig opplevelse. Gir dem 9 av 10 poeng
Har brukt de til å booke tre CT-reiser, og utallige endringer av bilettene. Jeg er også fornøyd. Veldig bra at de nå også er åpne på lørdager. Men, som trådstarter også sier, så et er alltid lurt og ha en god ide hva man vil booke!
Da jeg ringte for 3 uker siden, var det helt topp, og som førsteskribenten her beskriver. I fjor var det mer så som så i forhold til kunnskapen. Men de har vel lært siden sist......
Bestillte selv på lørdag, å det tok 5 min fra jeg ringte til dem tok tlf å alt var i skjønneste orden! Da jeg ringte i januar i år, tok det over 30 minutter, så noe må ha skjedd siden da..
Travelt på CT-linja akkurat nå pga. LH-streiken og Estonian-konkursen. Samme gjengen som tar inn alle telefonene til SAS fra utenfor Skandinavia. Har blitt søndagsåpent på CT-linja og nå. 9-17 hver dag.
Samme positive oplevelse jer. Det virker som ret kompetente folk. Men SAS kunne godt gøre noget ved kvaliteten på telefonforbindelsen til call centret. Den er jo dårligere kvalitetet end indiske "microsoft" konsulenter som ringer uopfordret
Fint å høre De klarte å legge inn vår tur med SK ARN-EWR som en united tur på en eller annen måte så jeg plutselig måtte betale en del i skatt. Tok litt tid før de fant ut hva som hadde skjedd, men da de fant ut av det så sløyfet de like så godt hele endringsgebyret for både den og tidligere endringer - totalt 900 kr. Grei betaling for å sitte 2 ganger i kø. Godt å høre at de har åpent på lørdag og søndag også.. da kan jeg forhåpentligvis finne en biz billett fra FLL til EWR på et fornuftig tidspunkt. Akurat nå er vi stuck på en avgang 6.30 i Economy.
Åpent alle dager er FANTASTISKE nyheter.. Ikke rent få ganger man har sett ledige seter i LH F, som har blitt borte ila. helgen..
Nå er jo denne posten 2 år gammel snart - Men CT linja er tydeligvis ikke åpen på søndager lengre ? Vet ikke lørdager ? Stemmer åpningstidenen som står på nettet ? Reiser med Star alliance partnere må bestilles på telefon (+47) 64 81 60 99. Telefonbestilling er tilgjengelig mandag-fredag mellom 09 - 17. Når stengte CT linja i helgene ?
Forrige søndag var dem åpne, men da jeg testet nå var de vitterlig stengt. Tørr vi håpe på en innsparing som endelig gir oss City Lounge i Oslo?
Slo akkurat på tråden til dem selv i dag - søndagene er liksom den dagen jeg har tid til den ventetiden de opererer med for tiden (mye tid der...) Men som nevnt over - stengt... Det var nedtur
Til vanlig er det en mannsstemme som har lest opp meldingen når du ringer utenfor åpningstid, nå er det byttet til en damestemme. Spørsmålet da er om det kun er en midlertidig sak og at dette ble gjort ad-hoc, eller om de ikke har fått tak i gubben til å lese inn en ny melding enda. Kan jo håpe på at dette skyldes noe ekstraordinært sykefravær eller lignende.
SAS stengte linja i helgene ganske nylig for å flytte arbeidskraft til ukedagene ettersom pågangen har vært ganske stor i sommer.