Det er lørdag!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KristianSk, 23. mai 2015.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God (fantastisk fin) lørdag fra Kragerø.
    [​IMG]

    Grilling, bading (?) så hjem i ettermiddag.

    Om noen skulle lure på om jeg har kjørt Audi ned, så kan jeg fortelle at jeg selvsagt har kjørt BMW.

    Ha en bra dag!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Oisann! Stille her idag.
    Fantastisk fin lørdag her i sør også. Nå begynner badehetta og lette, så når blir det båttur resten av ettermiddagen.

    Hu hei!
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Se slik skal det lyde

    Det har sikkert vært en strålende morgen her også. Hva vet vel jeg? Jeg har stående ordre om å slappe av i helgen. Jeg er rett og slett grounded (men jeg smyger meg opp til LYR en tur allikevel, tror jeg).

    Oppdaget en ny Asiatisk resaturangutang i går, som var veldig bra. MrBay - www.mrbay.no - på Aker Brygge. Virkelig stunning mat. Det kan absolutt anbefales. Var "Dinner-klasse" men enda renere smaker og enda dyrere vin.

    Nå... blir det å bunkre litt mat og drikke før jeg sykler avgårde og se om jeg klarer å lokke hjem elefanten med en tur til Fnatbar.

    Kos døkk
     
    Travellingalf liker dette
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra First Class terminal i Frankfurt. Her skal utvalget av Whisky utforskes videre før turen over til Chicago... ;)
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Aalborg hvor vi ankom i går med båt. Holdt på å le meg halvt ihjel da vi kjørte av, en gjeng nordmenn surret rundt å snakket høyt, "hvor er den j@vla bilen?"
    Vell, nydelig vær på disse kanter. Nå er kvoten til 3 pax handlet inn. Nå får en finne jentene å sette kursen tilbake til feriesenteret.
    Ha en fin dag :)
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg G'mooorgen! Da er det klart for Dommedag i Skagway..

    Fantastiske to dager til sjøs med knallvær. Nærkontakt med diverse kalvende breer var imponerende. Men nå står bordellbesøk på programmet.
     
  7. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God pisneaften. Her har man vært effektiv. Sjåppet kraftvask og beis, samt vasket bilen.
    Har vært der et par ganger i jobbsetting - veldig bra kombomenyer. Trodde jeg nevnte denne for deg før en gang, eller jeg jeg tenkte hvertfall å gøre det.
     
    Fnate liker dette
  8. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag (kveld) til alle. Bursdag for barnebarnet i dag. Nå er kaka spist, gjestene dratt hjem og hedersgjesten sovnet. Så da er det vel et lite glass rødvin og en titt på Grand Prix. Eller hva det heter om dagen.


    IMG_3053.JPG
     
    Travellingalf, Herlov and Fnate like this.
  9. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det er jo lørdag. Hvordan er det med bonuspoeng?
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag aften folkens!

    Lovlig sent ute her, men etter nærmest å ha tilbrakt dagen i koma etter ei uke i Dubrovnik sammen med sju kolleger på "teambuilding" så har jeg i alle fall begynt å puste tilnærmet normalt igjen nå. Så nå er det relaxing på sofaen en stund sammen med madamen, katta og mange skjeggete og godt vokse damer på TV´en. Det er jaggu en variert og fin-fin verden vi lever i!
     
    Brunello liker dette
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det blir masse Skymiles av sånt. 10 stk. 1249 besøk til, og jeg har miles nok til flyturen hjem.

    Men nå er jeg tilbake på båten. Nesten fælt å si det, men det ble for varmt nede i byen. Den globale oppvarmingen er funnet. Den bor i Alaska .....
     
    Brunello liker dette

Del denne siden