God (fantastisk fin) lørdag fra Kragerø. Grilling, bading (?) så hjem i ettermiddag. Om noen skulle lure på om jeg har kjørt Audi ned, så kan jeg fortelle at jeg selvsagt har kjørt BMW. Ha en bra dag!
Oisann! Stille her idag. Fantastisk fin lørdag her i sør også. Nå begynner badehetta og lette, så når blir det båttur resten av ettermiddagen. Hu hei!
Se slik skal det lyde Det har sikkert vært en strålende morgen her også. Hva vet vel jeg? Jeg har stående ordre om å slappe av i helgen. Jeg er rett og slett grounded (men jeg smyger meg opp til LYR en tur allikevel, tror jeg). Oppdaget en ny Asiatisk resaturangutang i går, som var veldig bra. MrBay - www.mrbay.no - på Aker Brygge. Virkelig stunning mat. Det kan absolutt anbefales. Var "Dinner-klasse" men enda renere smaker og enda dyrere vin. Nå... blir det å bunkre litt mat og drikke før jeg sykler avgårde og se om jeg klarer å lokke hjem elefanten med en tur til Fnatbar. Kos døkk
God ettermiddag fra First Class terminal i Frankfurt. Her skal utvalget av Whisky utforskes videre før turen over til Chicago...
God lørdag fra Aalborg hvor vi ankom i går med båt. Holdt på å le meg halvt ihjel da vi kjørte av, en gjeng nordmenn surret rundt å snakket høyt, "hvor er den j@vla bilen?" Vell, nydelig vær på disse kanter. Nå er kvoten til 3 pax handlet inn. Nå får en finne jentene å sette kursen tilbake til feriesenteret. Ha en fin dag
G'mooorgen! Da er det klart for Dommedag i Skagway.. Fantastiske to dager til sjøs med knallvær. Nærkontakt med diverse kalvende breer var imponerende. Men nå står bordellbesøk på programmet.
God pisneaften. Her har man vært effektiv. Sjåppet kraftvask og beis, samt vasket bilen. Har vært der et par ganger i jobbsetting - veldig bra kombomenyer. Trodde jeg nevnte denne for deg før en gang, eller jeg jeg tenkte hvertfall å gøre det.
God lørdag (kveld) til alle. Bursdag for barnebarnet i dag. Nå er kaka spist, gjestene dratt hjem og hedersgjesten sovnet. Så da er det vel et lite glass rødvin og en titt på Grand Prix. Eller hva det heter om dagen.
God lørdag aften folkens! Lovlig sent ute her, men etter nærmest å ha tilbrakt dagen i koma etter ei uke i Dubrovnik sammen med sju kolleger på "teambuilding" så har jeg i alle fall begynt å puste tilnærmet normalt igjen nå. Så nå er det relaxing på sofaen en stund sammen med madamen, katta og mange skjeggete og godt vokse damer på TV´en. Det er jaggu en variert og fin-fin verden vi lever i!
Det blir masse Skymiles av sånt. 10 stk. 1249 besøk til, og jeg har miles nok til flyturen hjem. Men nå er jeg tilbake på båten. Nesten fælt å si det, men det ble for varmt nede i byen. Den globale oppvarmingen er funnet. Den bor i Alaska .....