Det er lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 07. nov 2015.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Etter Endelig Fredag har det blitt lørdag.
    I Sørlandets hovedstad skinner sola og regnet/tåka i går er glemt.
    I går var jeg nesten på trening, og har en følelse av at det samme skjer i dag, så utsagnet 'jeg trener nesten hver dag' stemmer utrolig bra.
    Ha en fin dag i alle himmelretninger, med eller uten bagasje :)

    cartoon-emotional-baggage.jpeg
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Det var grusom tåke i går ja! Landet i 3-tiden på Kjevik, og det var grått fra vi brøyt skylaget til vi var 10 meter over bakken.

    God lørdag fra palmekysten og den norske riviera. Hjemmetjeneste i dag med ordning av nye vinterdekk, levering av klær til asylmottak, oppheng av sykler, fylling av kjøleskap og klesvask. Scorer nok noen storebror-poeng når jeg skal hente lillesøster som kommer fra USA senere i dag, det kommer nok godt med. Toppmøte i Arendal sentrum senere i dag med @Cecilie, så blir en passe produktiv lørdag før turen går til Oslo igjen i morgen kveld.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det er lørdag ja. Forsov meg kraftig i dag, og skal straks fly Finnair for første gang på typ 15 år! Har per nu 500 kvm lounge helt for meg selv på HEL. Så langt liker jeg Finnair ;)
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Alta. "Tidlig" oppe idag, måtte avlevere frøkna på jobb halv ti, hardt å være sjef med personellmangel. :eek: Har brukt dagen på å ta meg igjen på Blacklist.

    Må ut en tur senere, handle gaver; frøknas lillebror blir 16 idag og svigerbroren hennes blir 30 imorgen.:)

    Ha en god lørdag! :)
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det som sikkert ikke vises på bilde, er at Finnair, som Air France, må begynne å vakse flyene sine bedre :) image.jpeg
     
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    Begynner å bli sent lørdag her på Bangkok Thai First lounge. Noe loslitt disse privat-loungene, men skal vel ikke klage siden nivå på sevice, mat og ikke minst sprudlevann er på topp. image.jpg
    Nå venter en spa-tur, så retur i 9-seters kabinen via München, deretter helvetesrunden på OSL, før sjarmøretappen til Trondheim.
    Sånn går nu dagan...
     
    LN-FHU liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så er det blitt grått i Krsand og det ser ut til at regnet kan komme når som helst.
    Deilig med 10 timers søvn i natt. Trengte å ta meg litt inn igjen og ikke minst prøve å sove av influensaen etter litt medisinering med Jägermeister i går kveld. Dessverre hadde ikke sistnevnte så veldig god effekt denne gangen. Men det kan jo skyldes at jeg ikke drakk nok av den. Så jeg får prøve en større dose i kveld.

    Nå er det tilbake under dyna......
     

Del denne siden