Dobble poeng hos Hilton fra nå og ut august. Regner med dette gjeller uansett når reservasjonen ble gjort, så lenge du registrerer deg og gjennomfører oppholdet i den perioden. https://www.hiltonhhonors.com/5887_04212016/Confirmation?statusType=reg
Jeg fikk et "exclusive offer, just for you" på 5000 poeng etter første første opphold på minimum 2 netter I tillegg får jeg doble poeng på alle opphold som alle andre.
Får du logget på nettet. Jeg har prøvd i flere dager, men får bare svar det er ikke du det er oss. Har vært sånn i flere dager.
Det samme fikk jeg i går, men hvis du blar litt fram og tilbake, så kommer du inn alikevel, jeg fikk ihvertfall bestilt...
Er det noen som har best mulig bruk av HH poengene. Ca verdi for meg blir 500kr for 20 000 ved konvertering til avios. Det er vel omtrent verdien du får om du delbetaler et rom med poeng.
Er en del hoteller som koster 20-30.000 poeng, men som kan være dyre i perioder. Jeg booket nylig et for 30.000 poeng som kostet 1600 kroner for ikke-kansellerbar rate.