http://www.fly4free.com/deal/europe...-manaus-natal-salvador-recife-from-only-e234/ Funker visst også som OJ, f. eks. med retur til Frankfurt.
Sao Paulo har jeg jo allerede booket i eco Tror jeg står over denne gangen, venter heller på flere tilbud i biz, selv om jeg har veldig lyst til å se Chile...
Forsøkte å bestille, og faktisk så det ut til å fungere også fra selskapets hjemmeside, men så forsvant tilbudet midt mellom en ostepop og fomlingen med kredittkortet...
Prøvde litt med Milano-Bogota-Milano i månedskifte jan-feb, får opp til ca €2000. Ikke spesielt dyrt, men ikke spesielt billig heller. EDIT: I biz så klart tydeligvis kun eco som er på "gale arne".
Hmm.. for et par minutter siden fant jeg Milan - Rio i biz for ca 680 GBP, men nå er det plutselig borte også..
Noe slikt hadde absolutt smakt fugl. Men jeg skal egentlig til SJO i det tidsrommet, om jeg kommer meg til Bogota slipper jeg unna med en posisjoneringsflight på drøye to timer. Men men, er vel bare å sette seg på gjerdet igjen
Nå er ikke dette noen superduper pris, men finner en del fra Paris til Rio i jan/feb for litt over 1000 GBP.. Også datoer som passer med karnevalet.. Om det er ny eller gammel biz som TAM bruker på denne ruten vet jeg ikke.. Det vil jo avgjøre litt om hvor bra prisen er.. Uansett noen tusen under de andre selskapene..