En etterlengtet dag i uken. I dag skal jeg være gjest på årsmøte til de unge konservative her i fylket. Gleder meg til det. Ha en fin dag alle sammen!
Glad morgen Klar for en treningsøkt før det blir en rolig for/ettermiddag i heimen. Kvelden byr på god mat, godt drikke hos gode venner...og til natten får vi en bonustime
@Ida... Leste ditt siste innlegg om GC i går og ble minnet om hva min kone sa hun sa da hun hoppet ut av framsetet på helicoptered etter tur I GC for et par årsiden: Gråtkvalt sa hun :" I can die now !! ". God morgen fra Lillestrøm, endelig klarnet opp
Åååååh... gjør vi? Er det denne gangen vi kan sove lenger? Blir aldri klok på dette. God morgen fra Waalwijk. Har en session der jeg spille sanger og si ting. Utover det blir det en utrolig kjedelig dag. Bare å vente på å gjenta i morgen og så dra hjem. Men men. Ha en hyggelig lørdag
God morgen, endelig litt sol utendørs etter en regntung uke. Det der må jo bare bety at det blir kluss med oppmøtetid eller flyavgang for Fnatstadbraathen
God förmiddag från Radisson Blu Scandinavia i CPH. Business Class rum i helgen dvs. standardrum med Nespressomaskin Nu blir det en dag ute på byen innan några goda skratt med Pam Ann på scenen på Bremen Teater i afton. Regnet faller med vad gör det!?
God formiddag folkens! Jeg skal straks på sjøen en tur og sjekke teinene mine. Satser på en hummer eller to! I kveld skal vi for første gang på veldig lenge ut og spise middag med venner og deretter teste pub-til-pub skoa. Gleder meg! Vi skal bo på Radisson Blu i natt (koster mindre enn en drosje hjem) og det skal bli interessant å se om CC Gold medlemskapet gir noen fordeler annet enn rabatt i restauranten. PS! Min huskeregel angående justering av klokka frem/tilbake; Alltid still klokka MOT sommeren. Altså frem på våren og tilbake på høsten. Easy peasy
God midt på dagen fra det Sørlandske! Når man både har fått sovet ut litt, og våkner til sol og blå himmel, kan man jo ikke klage. Junior spiller fotballturnering i dag, så straks er det avsted til fotballbanen for å se junior briljere. Ellers må det handles og slappes av, men også jobbes litt. Og så har jeg en avtale med noen flasker med noe godt i i aften. Fortsatt god helg!
God lørdag fra gullstua her på Gardermoen, på vei til Singapore via BKK med TG. Tro om jeg får tid til litt time-out mellom alt arbeidet? w
God Lørdag fra Dublin! Sola skinner og en iskald Guinness er aldri langt unna! Ha en super dag fylt med små grønne menn og felemusikk! Slan!
Man er høflige og følger lokale skikker. Dessuten smaker Guinness av en eller annen grunn mye bedre i Dublin. G'morgen! Her er det jobb og fotball som er i fokus - så langt mest jobb. Mas mas mas . over hele linja ... 'Fury' i kveld.
Slutt og tulle med Guinness. Det er skikkelig digg, faktisk. Spesielt digg i Irland og, iflg Irene, spesielt vondt i England. Over alt ellers smaker det rimelig bra, men temperatur er relativt kritisk punkt.
Sier karen som digger søt shot ofte assosiert med russ over alt på jord! :å En Guiness eller to av og til er for gutta. God morgen fra Chicago. Sommertemperatur i dag. Bilshopping står på programmet, samt en tur ut i finværet God helg
Bestilte en Guinness på restaurant her borte en gang, og servitrusa lurte på om jeg trengte glass ...... #fail
Her vaaknet man til "gleden" av aa ha en hvalp i huset igjen, en rekke ulykker paa rad og rekke, "heldigvis" begrenset til Chardonnay omraadene (Parketten). Saa loerdagen startet ved 05:00 tiden med gulvvask. Dagen gaar med paa aa rake loev og "vinterlagre" utendoers moeblene....dog hoerer jeg det diskuteres en Portland tur nede i foerste etasje....lite Guiness eller Stout paa menyen her - men blir det Portland maa man ta en tur innom Belmont Station - har faatt tak i et par Stone 18aars jubileum IPA's, - det frister langt mere enn Miller Time!