Er det ikke en god tirsdag i dag, eller??

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 27. okt 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Klokka er 14 og enda ingen god morgen tråd? Iallefall ikke som jeg kunne finne.
    Er det ikke noe god morgen i dag? Er det kanskje ikke noen god dag heller?

    Her i sør titter sola fram og jeg er hjemme på andre dagen med sykt barn, som heldigvis er i bedring. Så det blir skole på ham og kontoret på meg i morgen.
    Og i morgen skal det bli hyggelig lunsj med en annen flyentusiast. Blir hyggelig!!

    Nå tror jeg at jeg tar meg en liten lur her, etter å ha vært tidlig oppe og styrt og stelt i heimen. Det tar på å være sykepasser.

    Måtte resten av dagen bli bra for dere andre også!
     
    Baldrick liker dette
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe.. Jeg pleier ikke kommentere så ofte i disse postene, men har første dag tilbake på jobb i dag etter ferie. Hadde mine første flyturer etter at jeg fikk gullkort. Var dog med Austrian Airlanes, men det var en herlig følelse å gå forbi køen i innsjekking på OSL + fasttrack og gullstua. Fikk også god service da jeg spurte om bedre beinplass på vei hjemover. Ingen oppgradering, men fikk en 3-seter for meg selv og det var det ingen andre på hele flyet som hadde! :D
     
    lMartin and Baldrick like this.
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra en fjelltopp på 161 meter i Kristiansand. ca 80 unger på tur.
    Godt med en lufte-vettet-tur en gang i blant :)
    Ha en fin dag, men og uten fargerike kort!
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag! Travel morgen og dag, har rett og slett ikke tenkt over at det var noe som manglet. Da har endelig snøen kommet her i nord, så nå er den svarte høsten over og vinteren i gang. Av praktiske årsaker blir det hotellopphold inatt, dessverre ikke tellende mot noe status siden det er på pers.pris.

    Ha en fortsatt god ettermiddag! :)
     
  5. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Hyatt Regency San Francisco airport!

    Og det må vel sies å være en fin morgen; hadde en fin tur med BA i club world hit i går, ble oppgradert hos Sixt fra BMW 3-serie til Mercedes ML350, og hos Hyatt tatt imot av supre ansatte i innsjekk, oppgradert fra billigste rom, til fin suite, frukt og 4 flasker vann i kjøler på rommet, og med velkomstkort på rommet med håndskrevne personlige hilsener fra rundt 10 ansatte :eek::):)

    Etter en sånn start på ferien, får vi håpe skuffelsen ikke blir for stor videre :p
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skal si tidene forandrer seg. For noen år siden var du mest småsjelven når du satt i et fly, og ikke når du var på bakken! :D:eek::p;)
     
    SASlovah4evah liker dette
  7. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Gaddammit @Joachim, DET var velkomsten sin på American soil! Tommel opp!

    God kveld fra Dom-stua i DXB. Drøye 4 timer til avgang med QF til LHR. @tommy777 hadde vel fått spader hvis han hadde vært her så tidlig. QF innsjekk hadde ikke åpnet enda men med hjemmeprintet boardingkort tenkte jeg dette skulle gå greit. Neida, stoppet av security før pass kontroll. Systemet scanner ikke hjemmeprintet. Gikk til en meget hyggelig EK mann som åpnet QF innsjekk 40 minutter før tiden kun for meg, printet boarding kort og stengte skranken igjen.
    Deretter gikk, passkontroll osv smuud. Har startet aklimatiseringen til hjemlige strøk med en flaske Voss vann. 1K venter om litt.

    G`day!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kielerkanalen mellom Hamburg og Kiel!!
     
    SASlovah4evah liker dette
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    https://no.wikipedia.org/wiki/Kielkanalen
     

Del denne siden