Erfaringer med Radisson Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 11. sept 2013.

  1. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Nettene teller mot status, også bonusnetter.
     
    Sindre liker dette
  2. staroe

    staroe Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Hvis man går via Viatrumf til Radisson Blu, legger inn CC-nummer etc, vil da oppholdet hos Radisson bli registrert som "vanlig", eller blir man behandlet som om det er bestilt via tredjepart (som hotels.com f.eks)? Noen? (Takk for hjelp).
     
  3. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Får vel netter på det..
     
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Du blir registrert som vanleg gjest ja, med poeng og gyldig natt mot status.
     
  5. staroe

    staroe Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Takk, begge. Det er jo bare gode dealen. 4,5% trumfbonus samt tellende netter og poeng hos CC, og ekstra 20% eurobonus når det betales med amex (platinum) eller saga dnb master.

    2000 kroner til et par billige netter gir 90 trumfkroner, som gir 1250 EB points. 2000 kroner gir i tillegg 400 points gjennom kredittkortet. I tillegg kommer stays og poeng hos CC.
     
    Travellingalf liker dette
  6. staroe

    staroe Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    4,5% er Park Inn. Radisson Blu gir 5,5%. Even better.
     
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Og ut januar får du både CC- og Eurobonuspoeng på ein del hotell: https://www.radissonblu.com/no/sas-doublepoints
     
    Baldrick liker dette
  8. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Har mitt første opphold hos Club Carlson nå i helgen etter at jeg fikk statusmatchet meg til Gold Elite. Hadde booket 3 rom fra min profil, totalt 5 personer, hos Park Inn i Aberdeen. Hun bak skranken var litt usikker på hvilket rom jeg sov på, så hun hadde bare oppgradert alle tre rommene våre. De kom også på døren til alle tre rommene med en "Welcome"-tallerken med noe kjeks og greier! Førsteinntrykk av Gold Elite = tipp topp!
     
    Last edited: 15. jan 2017
  9. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Har opparbeidet meg noen spørsmål her:

    Ser at det står "You earn 500 Extra points per night, max 3 consecutive nights on all Radisson Blu Hotels & Resorts on eligible rates. Always quote your membership number when checking in and points will appear in your account after 3-6 weeks." hos SAS. Er det mulig å legge inn Eurobonusnummeret på bookingen eller må jeg si ifra når jeg er der?

    For 2for1 og 4for2-tibudene må man såvidt meg bekjent gå via clubcarlson.com. Er det mulig å benytte viatrumf for dette?

    Når jeg booker fra clubcarlson.com legger jeg inn et kredittkort for å reservere bookingen, men betaler ikke før jeg kommer dit (?), teller det mot viatrumf?
     
  10. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Det funker helt fint å gjøre dette via radissonblu-websiden! Bare velg Promotional code, og legg inn samme koder der, så kan du bestille direkte på den måten.
     
    Sindre liker dette
  11. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Får man først viatrumfen etter oppholdet er gjennomført da? Blir vel ikke trekt noen penger før den tid.
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er riktig.
     
  13. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Har du fått poeng for dette?
    Når eg har prøvd har det komt opp slik:
    Radisson Blu 0,00 Bekreftet 11.08.2016 1436,53

    Altså bekrefta, men 0 trumfkroner. Dette er vel riktig iht reglar om promotional code.
     
  14. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Stemmer, men jeg har av og til opplevd at det har blitt godkjent med kjøpesummen, så anbefaler å prøve :)
     
  15. Einar

    Einar Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Hva slags erfaringer har dere med hvor lenge dere får status når dere statusmatcher til Club Carlson? Jeg mener å ha lest en gang at man får to år med status når man matcher, men jeg matchet meg til gull i helgen, og fikk "bare" til februar 2018... (Jaja, I-landsproblem, men man vil jo ha det man kan få...? :) )
     
  16. GulliAa

    GulliAa EBG

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Matchet i juni, fikk berre til 02/17.
     
  17. Clippr

    Clippr Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    13
    Hotell: Radisson Blu Royal Garden, Trondheim
    Min status: Gull
    Rom booket: Standard Guest Room
    Oppgradert: Nei, uoppfordret sa de at det ikke var andre rom ledige, men nettsiden sier noe helt annet.
    Andre fordeler: Ingen, nada.
     
  18. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Radisson Blu Royal Bergen, Bryggen
    Min status: Gull
    Rom booket: Standard Guest Room
    Oppgradert: Til Biz rom i 5. etasje, initielt et HCP rom, men byttet meg greitt over til rom i samme kategori med badekar.
    Andre fordeler: Ingen velkomstgave eller vann på rommet, men LCO til kl 16 uten problemer.
     
    Clippr liker dette
  19. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg spør her selv om det ikke akkurat er en erfaring - men trenger litt erfaring fra dere som har overnattet ved Park Inn by Radisson Copenhagen Airport.
    Hvordan kommer man seg enklest dit? Lander på CPH rundt klokken 18:30 og har med en 2-åring på armen. Merkelig nok var ikke ParkInn-nettsidene noe behjelpelig(!)
     
  20. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Radisson HC Andersen Odense
    Min status: Sølv
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Nei, ikke i nærheten. Resepsjonisten gikk bare aller nådigst med på å registrere kortet mitt, men trodde ikke jeg ville få noen poeng (selv om oppholdet ble booket via clubcarlson.com). Jaja. Glad jeg bare må ty til hotell når jeg har med familien dit ned.
    Andre fordeler: Ingen, nada.
     

Del denne siden