EuroBonus betalingskort

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Fokker50, 02. febr 2015.

  1. Fokker50

    Fokker50 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei alle!

    Jeg oppdaget forumet her i januar 2015 og setter stor pris på artikler og informasjon her.
    Jeg gikk fra noe over middels til veldig flyinteressert da jeg bodde et år i Australia 2006-07 og flydde mye. Nå flyr jeg mest mellom Haugesund og Gardermoen.
    Er innehaver av SAS Eurobonus sølvkort og nærmer meg gullstatus, men med endringer kan det bli vanskelig - muligens blir klippekort på Widerøe i sommer løsningen.

    Men til spørsmålet, jeg fikk e-post i dag med tilbud om 3 000 poeng hvis jeg skaffet meg mastercard hos SAS. Ved å lese på sidene til SAS ser jeg man normalt får 3 000 poeng ved innmelding.
    Er det kampanjer hvor man får mer poeng ved innmelding?
    Eller kan man f.eks få mer ved innmelding på stands på Gardermoen?

    JW
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært 3000 poeng så lenge jeg kan huske hvertfall.
    Uansett jeg ville ikke skaffet meg SAS Mastercard, men heller valgt https://www.trumfvisa.no. Ingen velkomstpoeng, men høyere opptjening pr. krone.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    @Fokker50 Husk at poengene du får der ikke teller mot høyere status. De er kun til bruk ved uttak av bonusreise etc. De hjelper deg ikke på veien mot gullkort.
     
  5. Fokker50

    Fokker50 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Mange takk for raske og gode tilbakemeldinger :)
    Skal sjekke ut den trumf-visa'en.
     
  6. petterfp94

    petterfp94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Dette stemmer ikke nødvendigvis da du kan bruke bonuspoeng du opptjener fra eksterne samarbeidspartnere, til å tjene grunnpoeng og reiser, ved å bruke dem på fly. Men som nevnt over her, vil ett trumf-kort gi bedre opptjening. Det som kanskje gir best opptjening, basert på artikkel her på siden, vil være med ett american express platinum kort, og kombinere dette med ordinært trumfkort. I dagligvarebutikker på trippeltrumfdager vil det være stor opptjening. Det samme vil det være nå når trumf har bensinkampanje, 50øre/liter cashback. Trekker du trumfkortet her, og betaler med ett american express vil det være mye bonuspoeng å hente
     
    Henning and Reiseglad gutt like this.

Del denne siden