Jeg benytter alltid ONEPARK på Gardermoen, og de må berømmes for hurtig og konsekvent overføring av EB poeng. Min erfaring med Avis og Sixt i både inn- og utland er i den andre enden av skalaen. De jobber tydeligvis etter prinsippet "Vi sitter stille i båten og gjør ingenting før vi får en purring eller to". Ingen skal fortelle meg at dette ikke er bevisst. Mye bortkastet tid, og jeg har sikkert glemt å purre på noen poeng også. 1 - 0 til røverne.
Hei, poengene tikker greit inn for leiebiler så lenge kortnumrene er lagt inn og leiebilen er bestilt direkte hos leiebilfirmaet. Det er i alle fall min opplevelse.
Einig i at onepark er topp, men for meg har Avis i år vore topp. Sleit i fjor, men så langt har 5 leiger gått rett inn. Er spent på Italia neste veke
Mine 10 000 ekstrapoeng rullet inn på konto en ukes tid etter leiebilen var levert inn hos AVIS. Ingen grunn til å purre på dem.
Bestiller alltid direkte, og kortnummeret er lagt inn, så da må det være litt tilfeldigheter som råder. Har fire leier tidligere i år (tre Avis, en Sixt), ingen av dem har gitt automatisk poengfangst. Har nettopp avsluttet et leieforhold i USA, bestilt på avis.no. Vi får se hvordan det går.
Viss du ikkje likar Sushi, så gjev også Salsa i Bergen 330eb per 100 ;-) Poenga kom kjapt på konto sist, prøvar igjen i dag. Så får vi sjå.
Enig, har vore der 2gonger no. Både biffen eg hadde sist og Burgeren eg hadde i dag var god. Dei har og ein knall god IPA om ein likar denslags øl.
Nice! Skal til Bergen om noen uker, og det er greit å vite om steder med god mat (som i tillegg gir massevis av bonuspoeng..).
Dere som har DNB-kort - når faktureres man for EB-opptjening? Jeg startet det for å få velkomstbonus i anledning power-kampanjen forleden og har fått de 6000 velkomstpoengene inn på sas-kontoen. Kan jeg da trygt si opp opptjeningen eller risikerer jeg å miste poengen på noe vis?