Eurobonuspoeng fra partnere

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av chipcampden, 25. juni 2018.

  1. chipcampden

    chipcampden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    517
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg benytter alltid ONEPARK på Gardermoen, og de må berømmes for hurtig og konsekvent overføring av EB poeng.

    Min erfaring med Avis og Sixt i både inn- og utland er i den andre enden av skalaen. De jobber tydeligvis etter prinsippet "Vi sitter stille i båten og gjør ingenting før vi får en purring eller to". Ingen skal fortelle meg at dette ikke er bevisst.

    Mye bortkastet tid, og jeg har sikkert glemt å purre på noen poeng også. 1 - 0 til røverne.
     
  2. Travelmate

    Travelmate Medlem

    Innlegg:
    124
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, poengene tikker greit inn for leiebiler så lenge kortnumrene er lagt inn og leiebilen er bestilt direkte hos leiebilfirmaet. Det er i alle fall min opplevelse.
     
  3. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Einig i at onepark er topp, men for meg har Avis i år vore topp. Sleit i fjor, men så langt har 5 leiger gått rett inn. Er spent på Italia neste veke
     
  4. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Mine 10 000 ekstrapoeng rullet inn på konto en ukes tid etter leiebilen var levert inn hos AVIS. Ingen grunn til å purre på dem.
     
  5. chipcampden

    chipcampden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    517
    Bonuspoeng:
    93
    Bestiller alltid direkte, og kortnummeret er lagt inn, så da må det være litt tilfeldigheter som råder.
    Har fire leier tidligere i år (tre Avis, en Sixt), ingen av dem har gitt automatisk poengfangst. Har nettopp avsluttet et leieforhold i USA, bestilt på avis.no. Vi får se hvordan det går.
     
    Travelmate liker dette
  6. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Viss du ikkje likar Sushi, så gjev også Salsa i Bergen 330eb per 100 ;-)
    Poenga kom kjapt på konto sist, prøvar igjen i dag. Så får vi sjå.
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Hva serverer de på Salsa i Bergen?
     
  8. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    521
    Likes mottatt:
    2,693
    Bonuspoeng:
    93
    Latinamerikansk mat. Har vært der noen ganger. Anbefales. Ligger vegg i vegg med Sumo.
     
    holmen liker dette
  9. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, har vore der 2gonger no. Både biffen eg hadde sist og Burgeren eg hadde i dag var god. Dei har og ein knall god IPA om ein likar denslags øl.
     
    holmen and paron like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Nice! Skal til Bergen om noen uker, og det er greit å vite om steder med god mat (som i tillegg gir massevis av bonuspoeng..).
     
  11. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Dere som har DNB-kort - når faktureres man for EB-opptjening? Jeg startet det for å få velkomstbonus i anledning power-kampanjen forleden og har fått de 6000 velkomstpoengene inn på sas-kontoen. Kan jeg da trygt si opp opptjeningen eller risikerer jeg å miste poengen på noe vis?
     
  12. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Er de på konto er de dine.
     

Del denne siden