Eurowings: Fly med klippekort

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av TElg78, 07. febr 2017.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    http://www.manager-magazin.de/unter...e-fuer-499-euro-fuer-studenten-a-1133347.html

    Den er på tysk, her den grusomme Google oversettelsen (jeg endrer den ikke for pga. latskap^^) :)
    ---
    Eurowings har ti billetter for flygende

    Lufthansa Flyselskaper datter Eurowings teste en ti billetter for fly. Siden mandag tre ulike modeller kan bestilles, sier selskapet. Den billigste av ti billetter til 499 euro tilsvarende rettet mot studenter og åpner for seks måneder på flyreiser "utvalgte europeiske ruter". Den dyreste er minst 1499 euro av "Forretnings pass" for virksomheten. I mellom er det 699 euro en billett for ti pendlere i Tyskland.

    De nye billettene er angivelig på nettstedet flightpass.de utgangspunktet er tilgjengelig i et begrenset antall. Testeurowings vil vinne "pålitelig funn" om "hvorvidt og i hvilken skjema kunder ønsker å bruke en slik abonnementsmodell for flytrafikken permanent". De første resultatene av testene kan forventes i løpet av våren.
     
    RoadKing liker dette
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Genialt!

    SAS Travelpass har kanskje også noe for seg, men selv ikke for en pendler som meg selv ville det på noen måte ha betalt seg. Dette er et rimeligere alternativ, og noe jeg hadde kjøpt på flekken hvis det ble introdusert i Skandinavia, om det så var Kjos som gjorde det (!).
     
    kaijoar and Chrisbgg like this.
  3. Trenoks

    Trenoks Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Jeg lurer på om der er noen som bruker SAS årskort for hele Norge, pris pr. nå er ca. 205000 NOK.
    Problemet er at det virker som at Widerøe sine på kortnettet ikke er inkludert også de flyplassene som ikke er FOT ruter, SKN osv. Ellers så er disse inkludert i SAS credits og TPC systemet, mne hvorfor ikke klippekort og årskort (sone) ??
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Vis forumkultur og ikke post samme spørsmål i flere tråder, du får ikke flere svar av den grunn.
     
    indahla liker dette

Del denne siden