Finner ikke SAS GO LIGHT som mulig valg ved bestilling

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av FlyerOslo, 14. jan 2019.

Tags:
  1. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg finner ikke mulighet for å bestille SAS GO LIGHT når jeg velger en flight, og jeg trenger ikke innsjekket bagasje så jeg ønsker dette. Se vedlagt screenshot. Hva gjør jeg galt siden jeg ikke finner dette?
     

    Attached Files:

  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Umiddelbart vil jeg tro at alle setene som ble lagt ut som Go light er solgt allerede på den dagen og ruten. Hvor mange og på hvilke flighter SAS tilbyr Go light har ikke jeg oversikt over.
     
  3. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Det står i SAS sin side under billettyper at SAS Go Light er tilgjengelig til Europa og USA
    https://www.sas.no/fly-med-oss/reiseklasser/

    Når jeg søker dette virker å stemme.
    Får opp Go Light til Paris, Milan, New York, Washington, men ikke Tokyo, Bergen eller Køben (som tydeligvis er ikke i Europa lenger :p )
     
  4. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for svarene. Jeg søkte på en dato i desember nå til CPH med samme resultatet, men når je sjekket LHR i desember kunne man velge LIGHT bill.
     
  5. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tipper at med Europa menes her det som er Europa for opptjening av EBB, altså minus norden.
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom du reiser med bagasje inkludert i billetten får du fleire eurobonuspoeng (lågt tal eller fråværet av slikt virkar på enkelte her inne som kryptonitt på Clark Kents alter ego), sjekk poengtabellen for detaljar: https://www.sas.no/eurobonus/poengtabeller/ :rolleyes:
     

Del denne siden