Fredagen er åpnet...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 24. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ...og klar til bruk:) God morgen fra hovedstaden. Nå venter en rask tur på kontoret før resten av dagen går med til kundemøter. Ha en bra fredag:)
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Chicago. Rask og smertefri tur med AA tilbake fra Seattle. Snart på tide å finne bingen.
     
  3. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra TOS. Fin morgen hvor temperaturen har økt og det er nesten 5 milde grader, fortsatt litt vind, men det verste ser ut til å ha blåst fra seg.

    Ingen flying på tapeten de neste to ukene - foreløpig, men må få tatt en tur over til Cork snart (og Tokyo står på planen i desember).

    Nå er det prosjektsøknad og prosjektoppfølging før helga setter inn.

    Have a nais one!
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra KLM - snart på vei mot Amsterdam. Noen har dessverre ikke vært så nøye med klesvasken, men det løser når luftingen kommer på.

    Tre dager jobb i Tilburg venter.

    Hacen fjong dag
     
    tommy777 liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig fredag!!

    I kveld står kongekrabbe og breiflabbkjaker på menyen, men før den tid er det kontoret og det obiligatoriske besøket på Vinmonopolet som gjelder. Fikk akkurat SMS fra dem om at min bestilling av to flasker med Corte Sant Alda (superb rød dessertvin) er kommet, og dermed er drikke til desserten for høsten og julen reddet :)
     
    tommy777 liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp, fredag er topp!
    Selv om det regner og er tåkete her i sør.
    Spesielt hyggelig at unga skal med sin mor i selskapeligheter i ettermiddag/ kveld. Så da skal jeg få en fredelig lur i heimen.

    Nå venter forøvrig flere møter på jobben før man kan kalle det en helg.

    Takk til SASDC8 som nevner Vinmonopolet. Tenkte jeg skulle innom å hente meg en flaske Nieweport LBV portvin. Pepperkakene er kommet i butikken og det sammen med Selbu Blå og et glass portvin er en uslåelig kombo. Fredagskos, kan det også kalles.

    God helg når den tid kommer.
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag! Höstferiestart i östeuropa lägger upp för VDB på flighten ner till CPH ikväll och betald biljett ;) Regnet öser ner men den danska huvudstaden skall man i alla fall undgå det sägs det. Ha en flott fredag!
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig fredag fra Sola. Siste krampetrekninger ebber ut nå, så blir det helg. På værfronten har vi skikkelig Vestlandsvær - møkkavær. I vårt ukentlige happening - øl & Vinlotteri sto lykken meg bi og med 100 kroner i innsats ble belønnet med 3fl rød vin og en flaske 0,75 med skikkelig ØL fra Vinmonopolet. Til kvelden blir det indisk mat, Idol og Senkveld, det blir nok en hyggelig kveld.

    Ha en fin kveld du også :)
     
    Last edited: 24. okt 2014
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Polet ja.... Fikk akutt hjemlengsel og gikk til innkjøp av to stk kapteiner fra en naken øy ;) Double IPA. Helgen er reddet.
     
    SASDC8 liker dette
  10. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var på kundebesøk i Tilburg sist uke faktisk, overnattet ikke der nede men oppholdt meg heller på flyplassen og tok en leiebil inn for møtet. Fant liksom ikke all verdens hoteller der, virket som Mercure var det hotteste i Tilburg. Etter en del netter på ymse steder i Europa er jeg ganske imponert over dekningen til Accor på kontinentet, men dessverre stinker jo fordelsprogrammet deres.

    Jaja, denne uken ble nok en ekspedisjon til Parc de Expo ved CDG, en av verdens dårligste messearrangements steder (altså ikke innholdet, men arrangementet rundt), det er fakkern meg ingen som gjennomfører et arrangement like dårlig som franskmenn. Messene i helvete er vel arrangert av franskmenn.

    Sist på Parc de Expo for 2 uker siden bodde jeg i Paris og det ble RER streik og fandens oldemor med 4-500 Euro taxi/Uber regninger og kø-kø-kø. Denne gang bodde jeg på Sheraton CDG som dempet smerten betraktelig, og da ikke bare pga denne Club loungen som hadde børst stående fremme hele dagen.

    SAS Plus ned på eftan var fin-fint opplegg altså, en herlig gammel kar av en purser som insisterte på å kjøre drikketralla først i god gammel business class stil, det var G&T og nøtter/snacks, så folk ble helt satt ut da de ikke fikk ettermiddagsboksen med mat også drikken 30 min senere slik man har blitt vant til. 10 i stil til purser!

    Hjem traff jeg på 500 Lufthansa passasjerer som stod i ombookingskø pga streiken, var ikke misunnelig. Det stod flere LH fly på fjernpark.. styrte klar av stormen i Europa gjorde vi også, det var ikke trivelig i AMS den kvelden forstod jeg... så da er man jo ganske så fornøyd når man kommer seg hjem i tide - god helg!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hah, snedig. Av alle plasser. Jeg bor faktisk på NH Hotel i Waalwijk, som er like i nærheten. Helt ok plass med en god restaurangutang.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago. Sola skinner og 15 varmegrader akkurat nå. Har fått masse gjort på morran, nå venter 7 minutter hos kiropraktor før mer kjør utover eftan. Satser på å ta helg i 3 tiden

    Ha en fin en!
     
  13. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra North Dakota. Endelig helg - biff, øl og hockey neste!

    God helg alle sammen :)
     
  14. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld her fra Stavanger. Endelig helg. Spretta akkurat en sixpack med Carlsberg her. Så da blir det sløvings resten av kvelden. Må prøve å få unna litt indretjeneste i helgen. Satser på det...
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, nå er jeg ferdig med dagens transportoppgaver. Nå må jeg ha en øl eller tre!
     
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Øøøh ... tre skift igjen før jeg kan ta helg ... nei vent, det er jo da jeg reiser! *sukk* .. man kan hvile når man kommer til himmelen.

    Men kveldspilsen kan ingen ta fra meg.
     
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vil si det er en typisk "på utsiden av Skandinavia"-spesial :p
    Neida, men spøk til side. Amerikanere generelt er et åpent og hyggelig folkslag som ikke er redde for blikkontakt med ukjente eller small talk i heisen.
     
    SASlovah4evah liker dette
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, det er ganske så normalt - NYC unntatt, hvor alle er uhøflige og bråkete.
     
  19. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    I forhold til her hjemme er NYC himmelen...
     
    LN-MOW liker dette
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke 100% tilfeldig at "beeing east costy" er et fungerende uttrykk alle andre steder enn NYC.
     

Del denne siden