Fredagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 20. sept 2024 kl 07:28.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,481
    Likes mottatt:
    25,230
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo Vest

    Trippel hamstringen er tatt til nye høyder. Ungene er veldig fornøyde med burgere og taco fest i en litt annen frekvens en til vanlig. Trumf kontoen vekter seg drastisk i prosent andel Meny:p

    T-8 Høstferien
    [​IMG]
    Da går kostholdet over til Pizza og Pasta:)

    Ha en fin fredag alle bonusnisser:)
     
  2. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,119
    Likes mottatt:
    7,397
    Bonuspoeng:
    183
    Gårsdagen gikk med til å spise seg videre gjennom øyas mat. Sa Clastra holder et veldig høyt nivå (min fotografering ikke et like høyt nivå).
    IMG_2508.jpeg
    IMG_2510.jpeg
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,178
    Likes mottatt:
    36,722
    Bonuspoeng:
    293
    God ,morgen til hele forum:)

    Cayenne turen er under forsiktig planlegging. SAS salg med tilsutningsfly gir greit med grunnpoeng, for oss som trenger sånt neste periode også. Ikke er det så dyrt med hotell I Paris heller.

    Lang dag på jobb, som avslutter en travel uke. Og jeg som trodde jeg skulle tilbake til det Eleverte bygget oppe på Oslo Vest og ha roligere dager denne høsten.

    Etter 14 dager i ny funksjon er det noen som prøver å rekrutere meg til en ny sideforskyvning. Synd at lønnsforhandlingene i denne delen av jobbverden bokstavelig består av mer eller mindre muligheter for vaffel på tirsdager.

    GOD BURGER OG TACOHELG!
     
  4. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    5,522
    Bonuspoeng:
    183
    God helg!

    Burgerne ble fortært i går, nå er jeg trygt plassert i 1E!
    Heeelt fullt fly, så D+F med håp om blokkering virket ikke. Men damen i 1E ville gjerne slippe å sitte mellom pointearner og meg.

    K
     
    Lars J, Wiolenze, Maggie and 3 others like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,088
    Likes mottatt:
    14,799
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nord-Jylland. Tiden går fort i godt vær, allerede i dag går ferden videre til Århus.

    Tillater oss å minne alle hub - og nettverk-byggere på at selv de beste kan få hull i systemet. Kan det være *A som mangler her?
    20240918_084616.jpg

    Ha en feilfri fredag,
     
    Lars J, Wiolenze, Maggie and 2 others like this.
  6. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,577
    Likes mottatt:
    22,631
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

    Middag og lunsj på Bergstaden hotell i dagene som har vært, var spot on! Er spesielt glad for at de har stålkontroll på folk (som meg) som har matallergier.
    Noen som har funnet noen godbiter i helgesalget enda?

    Ha en herlig fredag, snart helg :)
     
    Lars J liker dette
  7. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    1,633
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra nordvest. EB kontoen er skrapet, årets CT-er er fortært og Trippeltrumf er over. Nå har jeg ikke råd til en sjokoladebolle ombord engang. Men nærmer meg Diamant fornyelse da i det minste. T-11 til høstferie og Florida.... upload_2024-9-20_9-10-24.png
     
    Maggie and Lars J like this.

Del denne siden