Funksjonalitet mot Tapatalk?

Tråd i 'Testforum' startet av Twin Otter, 25. jan 2014.

  1. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, Kan vi forvente oss at forumet vil kunne brukes via TapaTalk med tiden? Eller går ikke det?
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Forumet er utviklet i progressiv desig og tilpasses alle typer decvicer. App og sånn er liksom litt ut i disse tider.
     
    SASlovah4evah liker dette
  3. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Er det fremdeles der landet ligger?

    Fordelen med Tapatalk er jo at man kan få push-varsel når noen poster i en interessant tråd.
    Jeg vet at man i dette forumet kan få mail ved å "følge tråd", men mail og push er ikke helt det samme. I hvert fall ikke for meg.

    :)
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Vi planlægger ikke at understøtte tapatalk, men arbejder på en anden løsning.

    Indtil da må det blive via browser i responsivt design.
     
  5. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Er det noe grunn til at dere ikke vil støtte Tapatalk? Jeg kjenner ikke til hvordan det implementeres og om det er mye jobb. Men syntes det er veldig kjekt å ha flere av mine andre ofte frekventerte forum i en og samme app. I steden for å måtte browse forskjellig websider. Uansett hvor bra de funker mot mobil :)
     
  6. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Er man slik som jeg, medlem i en del forum er så Tapatalk genialt ;) Eneste grunnen til att forumeiere kan være lunken til Tapatalk, er monetisering av forumet...
     

Del denne siden