Glad tirsdag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 29. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen! Nå skal kofferten pakkes og vi skal hjem. Deilig med ferie utenlands og deilig å komme hjem. Ha en flott tirsdag:)
     
    Fnate liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra fullstendig på Kastrup.

    Rakk en rask frokost før jeg må rase videre til A4 og neste flight til Berlin.
    Nå blir det noen dager med godt selskap og god mat og drikke!

    Tirsdager er ikke så værst egentlig...
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Emirates kantina i Bangkok. Har fått trøkket inn litt ost og kjeks og får ta meg et glass vin for å lade opp til 1K opp til Hong Kong.

    Elefanten har gjemt seg i bukselomma og skal smugles ombord.

    Ha en fin dag
     
    SASDC8 and Jørgen like this.
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    Sov som en sten och idag blir det avkoppling i form av en fetterdag på Stenungsbaden SPA (www.stenungsbaden.se). Massage väntar och det skall bli skööööönt!
    Ha en fin dag allesammans :)
     
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra kontoret, hvor dagens første kaffe-og-surfe-pause endelig har kommet. Såpass mange her på ferie her, at jeg tror jeg nesten (hvis jeg ignorerer 2-3 personer) er alene. Egentlig ganske greit og rolig her da.

    Ha en fin dag alle som en! :)
     
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra kontoret i Bodø :)

    I dag blir det lunsj på byens nye hotell Scandic Havet (skulle vært Rica men..) og deres restaurant i 17. etasje. Blir gøy å se om de leverer etter en uke i drift.

    Ha en flott tirsdag!
     
  7. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hei fra DUS. Det vil si fra en CRJ900 fra SAS straks klar for avgang som er fullbooket. Jammen ble jeg oppgradert til Wrap-klasse. :)

    Hatt en fin dagstur hit med planespotting og lounging. Dusje fikk jeg også tid til. Herlig! Hjemover til 14 bananesker som skal tømmes samt mye annet som må gjøres i nye kåken. Men det var godt med en "fridag".
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago. Hadde jeg ikke vært min egen sjef hadde jeg tatt en god, gammeldags egenmeldingdag i dagzzzzzzz :p.. Traff den velkjente murveggen i morges, så da ble det en time ekstra på øyet og en kjempetermos med kaffe utover dagen.

    Varmt i været, litt skyer i området. Nei, nå er klokka fire, så da tar jeg en annen norsk klassiker og klapper igjen laptoplokket for dagen.! Ha en fin aften.
     
  9. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Ble visst oppgradert på SK1876 også. Fra nødutgangssete til midtsete på en 321. Karen på 4C forsvant plutselig noen hakk lenger bak så da ble det midtgang og ledig midtsete. Og som sagt "fri bar" hvis vi kan kalle det for det. Synd jeg hadde bilen stående på Sola. Well well. Back til flytteskene, Ikea og nattevakt fra i morgen av. Å hei!
     

Del denne siden