Glad tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 08. des 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Good morning all!

    Tirsdag morgen fra Trondheim!

    En dag mindre til jul. Fortsatt ingen snø men Synne har gitt seg så da går det i det minste an å bevege seg ute.

    Booking fingern klør siden har ingen long-haul bookinger aktive. Spørs om jeg overlever dagen..

    Ha en fin en!
     
  2. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    Go for it man! :D
     
    John in The Tower liker dette
  3. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen alle sammen!

    fingrene løper raskt over tastaturet, mens jeg følger en "spennende" episode
    av den legendariske TV serien A-Team i øyekroken. Jeg skal love dere at jeg
    er vitne til noen fantastiske skudd vekslinger. :eek:
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Her ble det buss for bil til jobb i dag fordi bilen sto allerede på jobben fordi jeg kjørte den til byen i går fordi jeg skulle på pinnekjøttmiddag som det ble servert diverse viner til....
    Men har nå fått stablet meg inn på kontoret.

    Blir forøvrig en hard uke. Startet som sagt med pinnekjøtt i går, så er det frikveld i dag, Ribbemiddag i morgen, Flyprat julemiddag torsdag, 5 retters på Bølgen og Moi fredag, og lørdag tror jeg at det er på tide med en sånn en Grandiosa........

    Er det rart at jeg drikker?
     
    Travellingalf liker dette
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo! Er fremdeles litt trett etter at kjøteren der hjemme fremdeles er kåt som fy på nabobikkja. Kulminerte med å sitte i vinduet og ule! Han sov i alle fall mesteparten av natten og begynte ikke å bråke før 5 i morges. Da var det bare opp og gå så ikke alle i huset (og naboene) skulle høre på bjeffingen hans. Satser på at det er over for denne gang altså.

    Ellers sitter man på jobb og pusler med sitt. Ingen møter i dag, så da blir det å bli ferdig med en del oppgaver som må gjøres ferdig før jul. Er flink til å prokrastinere, så her er det nok å ta tak i!

    Utover det har jeg klart å holde min juletreningskalender i en hel uke og satser videre frem mot julaften. Målet er altså å trene minst 20 minutter hver dag der man både blir svett og andpusten iført treningstøy. #treningsjulekalender på Insta.

    Ha en flott treningstirsdag!
     
  6. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Oslo.. Fikk akkurat bekreftet OT-upgrade til biz på fredag til HKG, så da ble en middels dag meget lysere! :)
     
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra KRS Vest.
    Mørkt når man går på jobb, mørkt når man er ferdig...

    Er det rart at man har refleks?
    Ha en fin lys dag der du er :)
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Washington DC! Seier igår gjør beinsmertene levelig, klarte så vidt å gå da jeg sto opp - det har vært mye vandring her.

    Idag er det shopping på programmet, vi har en del julegaver å få kontroll på. Og noe nytt til meg selv, da!

    Ha en god tirsdag! :)
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God Tirsdag fra Trondheim.
    Hjemme etter ei langhelg i London. Sas leverte utmerket denne helgen. Prioritert Boarding Fungerte på Alle fire flightene. Bagasjen kom som en av de første både på Heathrow og i Trondheim. Prikken over i'en, ledig midtsete på alle flightene som gold. To av de var så godt som fulle. Viktig å skryte litt når ting fungerer.

    Ha en flott tirsdag videre :)
     

Del denne siden