God halvvägs genom arbetsveckan aka. Onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 12. mars 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag!
    Gjemmekontor idag och i morgon då hantverkare kommer och går bägge dagarna. Ligger an att vara rätt så stilla på jobbfronten om ingenting oväntat sker.

    Ha en fin dag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Trondheim
    Her sitter man da.....på jobb og jobber.Dvs.kan ikke jobbe hele tiden,forumene på pløyes og nettaviser leses.
    Kaffen er i koppen og frokost fortært.Ha en strålende dag :) :) :)
     
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Her i Mosjøen ventes det ekstreme mengder nedbør i dag .. Håper jeg slipper å reise herfra med båt fredag.

    Bookingfingeren skal imidlertid slipes - må finne egnet reiserute hjem for lørdagen.
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy onsdag fra Bodø. Skal i følge Yr regne katter og hunder i dag, så dette kan jo bli gøy :)

    Etter en hyggelig dagstur til hovedstaden i går med SAS, blir det kotoret resten av uken, hvor min skrantne helse skal pleies. Neste uke blir det to dagsturer til hovedstaden, før ferie uken etter. Det gledes!

    @Ljodmila Tog (som ikke har ordet Fly i seg) er for pyser :p
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen fra Gaustad. Sitter ved pulten med høreteleklaffer og beta-tester div elektronikk. R&D har funnet ut at om jeg får det til å virke, så kan alle få det til å virke. Så jeg tester i vei. Veldig stolt over ansvaret.

    Så har man fått invitasjon fra elefantbarnehjemmet i Nairobi. Så da blir det vel et svupp ned dit i Påsken tror jeg.

    Ha en fin dag. Med eller uten betatesting.
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Du kommer deg ikke på jobb hvis flyet(motorene) stopper heller....iallefall ikke hvis det stopper i 30,000 fot...:cool:
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Sør Afrika. Siste dagen her er grå. Spa om morran før lunsj ved havet ett par landsbyer opp.

    Nå litt flating og avslapning

    Hjem i morgen. Laaaaang tur som jeg ikke kan si at jeg gleder meg til, men men.

    Ha en fin onsdag
     
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God bonusonsdag!
    Gla'meldingene kommer som perler på en snor i dag. Først forbedret companion ticket, så passerer vi 2000 likes på Facebook. Hva blir det neste? :)
     
  9. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Årets første joggetur utendørs foretatt og ikke måtte man pakke seg inn heller, ikke dårlig. Ser at man kanskje må justere sommerferien noe mtp heller dårlig tilgang på ID billetter rundtom i Sør Amerika. Eneste verdt å nevne er TAM, men via Brazil samtidig som dette fotball-greiene holder på er uaktuelt. Eneste gjenværende er Intl-intl transfer i USA + ugunstige flytider. Men man får søke og undersøke litt til før avgjørelser tas
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp og hoy fra Skagen!

    Da er møtedagen over og jeg skal ha en halvtime på øyet før det venter en øl i baren!

    Tjo-bing!
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, laaaang dags ferd mot middag. Kun en arbeidsdag igjen denne uka før det braker løs med Fly&FyllØl på lørdag
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Mon tro om ikke du blir litt skuffa når de ringer fra kontoret og vekker deg på fredag?
     
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hvem sa at det ikke er en fridag mellom i dag og lørdag ;)
     
    Fnate liker dette
  14. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Blah! Fryser och svettas om vartannat och det är symptom på förkylning malaria. Bäst att ta en Gin & Tonic i förebyggande syfte, you never know!
     
    andyp liker dette
  15. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra Østfold. Har endelig våknet skikkelig etter en slitsom langhelg i Spania. På tide å få unnagjort litt jobb før helga sniker seg innpå...
     
  16. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God onsdags kveld fra London! Airport economics and finance på dagtid, og slovensk underground med Laibach på kvelden her nå... En marginal oppgradering på The May Fair, men helt OK.
     
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss - holder de på ennå? Frisk ungdom .... :lol:

     
  18. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, de holder på enda. Frontfiguren hadde omtrent samme hodeplagg på som i videoen, men de har nå også med en noe yngre utseende kvinnelig synth-spillende vokalist (Mina Spiler). Nå har ikke jeg fulgt veldig godt meg på hva de har gjort i senere år, men da har vært aktive hele tiden (siste originalutgivelse var vel soundtracket til Iron Sky) og har nylig gitt ut et nytt album (Spectre). Interessant opplevelse - faktisk slett ikke verst.:)
     

Del denne siden