God onsdag! Gjemmekontor idag och i morgon då hantverkare kommer och går bägge dagarna. Ligger an att vara rätt så stilla på jobbfronten om ingenting oväntat sker. Ha en fin dag!
God onsdag fra Trondheim Her sitter man da.....på jobb og jobber.Dvs.kan ikke jobbe hele tiden,forumene på pløyes og nettaviser leses. Kaffen er i koppen og frokost fortært.Ha en strålende dag
Her i Mosjøen ventes det ekstreme mengder nedbør i dag .. Håper jeg slipper å reise herfra med båt fredag. Bookingfingeren skal imidlertid slipes - må finne egnet reiserute hjem for lørdagen.
Happy onsdag fra Bodø. Skal i følge Yr regne katter og hunder i dag, så dette kan jo bli gøy Etter en hyggelig dagstur til hovedstaden i går med SAS, blir det kotoret resten av uken, hvor min skrantne helse skal pleies. Neste uke blir det to dagsturer til hovedstaden, før ferie uken etter. Det gledes! @Ljodmila Tog (som ikke har ordet Fly i seg) er for pyser
Guten morgen fra Gaustad. Sitter ved pulten med høreteleklaffer og beta-tester div elektronikk. R&D har funnet ut at om jeg får det til å virke, så kan alle få det til å virke. Så jeg tester i vei. Veldig stolt over ansvaret. Så har man fått invitasjon fra elefantbarnehjemmet i Nairobi. Så da blir det vel et svupp ned dit i Påsken tror jeg. Ha en fin dag. Med eller uten betatesting.
Du kommer deg ikke på jobb hvis flyet(motorene) stopper heller....iallefall ikke hvis det stopper i 30,000 fot...
God eftan fra Sør Afrika. Siste dagen her er grå. Spa om morran før lunsj ved havet ett par landsbyer opp. Nå litt flating og avslapning Hjem i morgen. Laaaaang tur som jeg ikke kan si at jeg gleder meg til, men men. Ha en fin onsdag
God bonusonsdag! Gla'meldingene kommer som perler på en snor i dag. Først forbedret companion ticket, så passerer vi 2000 likes på Facebook. Hva blir det neste?
Årets første joggetur utendørs foretatt og ikke måtte man pakke seg inn heller, ikke dårlig. Ser at man kanskje må justere sommerferien noe mtp heller dårlig tilgang på ID billetter rundtom i Sør Amerika. Eneste verdt å nevne er TAM, men via Brazil samtidig som dette fotball-greiene holder på er uaktuelt. Eneste gjenværende er Intl-intl transfer i USA + ugunstige flytider. Men man får søke og undersøke litt til før avgjørelser tas
Hepp og hoy fra Skagen! Da er møtedagen over og jeg skal ha en halvtime på øyet før det venter en øl i baren! Tjo-bing!
God ettermiddag, laaaang dags ferd mot middag. Kun en arbeidsdag igjen denne uka før det braker løs med Fly&FyllØl på lørdag
Blah! Fryser och svettas om vartannat och det är symptom på förkylning malaria. Bäst att ta en Gin & Tonic i förebyggande syfte, you never know!
God kveld fra Østfold. Har endelig våknet skikkelig etter en slitsom langhelg i Spania. På tide å få unnagjort litt jobb før helga sniker seg innpå...
God onsdags kveld fra London! Airport economics and finance på dagtid, og slovensk underground med Laibach på kvelden her nå... En marginal oppgradering på The May Fair, men helt OK.
Ja, de holder på enda. Frontfiguren hadde omtrent samme hodeplagg på som i videoen, men de har nå også med en noe yngre utseende kvinnelig synth-spillende vokalist (Mina Spiler). Nå har ikke jeg fulgt veldig godt meg på hva de har gjort i senere år, men da har vært aktive hele tiden (siste originalutgivelse var vel soundtracket til Iron Sky) og har nylig gitt ut et nytt album (Spectre). Interessant opplevelse - faktisk slett ikke verst.