God helg! Endelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 31. juli 2015.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God (alt for tidlig) morgen fra Gullstuen.

    Wow! Den er blitt dødsfin.

    God helg ønskes dere alle.
     
    Larata, Cecilie, AcroN and 1 other person like this.
  2. TerjeBj

    TerjeBj Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Ja så var det endelig fredag. Siste arbeidsdag før en ukes ferie. SK 4691 til PMI imorgen tidlig, og en uke i Illetes. Gleder meg til å sjekke Gull-loungen før avreise. Er det noen som vet hvordan maten er der ved 6-tiden på morgenen? God helg !
     
    AcroN and tommy777 like this.
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Sacramento. Her har det vært opp mot 40 grader i dag, kanskje jeg skulle sendt halvparten over til sommer Norge?? ;)

    En dukkert i bassenget og leggetid tenker jeg. Ha en fin en!
     
    AcroN liker dette
  4. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God fredag :) Da var jo snart første arbeidsuka etter ferien over. Jaggu godt det er helg om noen timer. Bare komme seg gjennom noen møter og litt jobb først!
     
  5. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et delvis grått Trondheim.
    Dagen skal gå med til psyke meg opp til en uke i en liten leilighet med svigerfamilien i Barcelona. Dette har store muligheter for å ende i ruin. Det positive er at Spania er kjent for god vin, som kan gjøre situasjonen bedre.

    Ha en flott en.
     
    bern747, Travellingalf and Larata like this.
  6. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et skyfritt, solfylt og (faktisk) varmt Alta.

    Siste innspurt før helg, selv om det ser ut som det blir litt overtid i helga.
    Siste dag i en begredelig EB-periode, det har vært lite reising og de gangene har vi vært avhengige av full flex, så da gikk reisene til DY på grunn av særdeles hyggelige flex-priser hit opp.

    Mer kaffe! Ha en god fredag! :)
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim #2
    Fremdeles grålig , men tendenser til småsprekker .... håper det blir bedre da jeg kjører to-hjuling til jobb ( det var flott i morres når jeg kjørte :) )
    Ha en flotters fredag :D :D
     
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra South Kensington. Seks dager med Proms og annen moro er over. Gleder oss til å prøve LH's kantine på LHR T2 i ettermiddag. God helg til alle, og god ferie til de som starter idag.
     
  9. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad frifredag fra Sandefjord. Handle mat hos Brødrene Berggren før kursen settes mot Verdens Ende. Retur til hovedstaden søndag kveld eller mandag kveld. Ha en herlig helg.
     
  10. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Maten var den vanlige. Ingen forskjell fra før. Øst, skinke, brød, rundstykker, leverpostei, havregrøt (var ikke klar når jeg var der kl 5.), osv. Men det var stort, god plass, og rolig. Synes det var blitt kjempebra.
     
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hver gang jeg ser Endelig Fredag, tenker jeg på de gode burgerne som Braathens serverte 'i gamle dager'.
    Med matchende servietter...

    Ha en nydelig dag!
     
  12. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Nå har tre uker med ferie begynt, og jeg har for kort tid siden foreslått "telt" på fjellet. Det falt ikke i god jord hos fruen, som når jeg skriver dette(offisielt en jobbmail) er på slutten av sin andre eller tredje tirade om gjerrig med poengene, bor på hotell hele året, har noen som rydder både hjemme og på jobb, middag på restaurant hver dag osv osv...regner med at hun skal puste snart ;-) Så folkens, her begynner ferien som alle andre år: jeg vil på fjellet og fruen på tur til utlandet("den jævla stranda kan vi bare droppe, for så sent på året trenger jeg ikke brune legger uansett") Alt dette til tross for at hun skal være med på jobb til Roma, Barcelona og NYC rett etter ferien.....Nå er hun inne på finalen: Kan vi ikke reise til et nytt sted, et sted ingen av oss har vært? Hahahaha(inni meg, og tenker på sist gang vi gjorde det; Brussel...Bodde på Thon, vegg i vegg med kontoret vårt der...Kan ikke huske på alt heller) blir du med til Nepal eller Alaska da? Neivel, tenkte meg det ;-) God ferie til alle som fortsatt har ferie og god arbeidslyst til resten av dere!
     
    Storg, wilhelm, Bjørn Helge and 8 others like this.
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra kontoret. Vurderer å oppgradere til Windows 10 ja...
    [​IMG]
    Det blir nok fint.

    Ha en fin dag!!!
     
    AndersB, Islending and Larata like this.
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag ønskes fra RC Penha Longa Resort i Portugal også!

    Endelig litt sol og varme! Og for ett hotell - tusen takk til @tommy777 for tipset! Vi ankom sent i går kveld og ble plukket opp av hotellet på flyplassen i en ny, ren og fin Mercedes van med store gode stoler.
    Så ved innsjekk fikk vi beskjed om at vi hadde blitt oppgradert. Riktig nok til samme størrelse rom, men i øverste etasje og med en helt annen utsikt! Og som RC medlem (laveste nivå foreløpig) så har vi også fått en lang liste med div. andre perks.
    Før ankomst hadde jeg nevnt i en e-post til hotellet at madamen akkurat hadde fylt 30. Og i svaret fra hotellet så lurte de på om det var noe spesielt de kunne gjøre for henne. Jeg svarte da at det ikke var noe spesielt, men at hun er glad i frukt og kaker. Så når vi kom på rommet i går stod der ett digert fruktfat, tre forskjellige småkaker og en egen større kake med ønske om en vel overstått bursdag :) Små ting, men absolutt noe som blir satt pris på!

    Nå ligger vi ved voksen-poolen og jeg har fått min første pils. Livet er godt dere!

    image.jpg
     
    mathiasfe, Shanker, Herlov and 12 others like this.
  15. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Sandnessjøen!

    Har kommet meg forbi sikkerhetskontrollen og venter på flyet til Trondheim. Ser ut til å lysne opp så håper på god utsikt hele turen. :D

    Stokka er en kjekk liten flyplass, og med ti minutters kjøring unna huset kan det ikke bli bedre.

    Der landet flyet! :cool:
     
  16. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Leste just den reportasjen i Rolling Stones om Ben Schlappig. Der leste jeg hvordan han hadde samlet opp mye vouchers på å klage på alt mulig rart hos flyselskapene. Kom til å tenke på en tur med SAS for et par uker siden. Flyet mitt skulle opprinnelig gå klokken 06.30 på morgenen fra TOS med flyskifte på OSL og ankomst KRS klokken 10.20. Istedenfor får jeg en meding kvelden før om at avgang flyttes til 07.30. Én time senere, rundt klokken 11 på kvelden, får jeg beskjed om at avgang er flyttet til klokken 08.30. Senere flyttes den til 08.45. Det gjør at jeg ikke har mulighet til å rekke et fly til KRS før rundt klokken 16.00. Ergo går hele dagen min i vasken. Jeg fløy på PLUS og kontaktet Gull-mailen til SAS som booket meg og en til om på en senere flygning, slik at vi satt å tilbringe hele dagen på Gardermoen. Endte med å komme hjem 20.20 istedenfor. Er det noe man kan kreve noe for, eller bare enkelt og greit innfinne seg i at slikt kan skje?
     

Del denne siden