God lørdag morgen.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 24. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Strømstad. Snart settes kursen hjemover for å pakke ut og om...i morgen flyr jeg til Trondheim. Men først skal jeg nyte en stille og rolig lørdagskveld hjemme. Gjør noe hyggelig du også!
     
    Fnate liker dette
  2. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God lørdag! Har dere sovet godt godt?
     
    Fnate liker dette
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Tjörn.

    Otroligt flott väder på ön idag och det som står på agendan idag är... absolut ingenting annat än avslappning. Ha en flott lördag!
     
    Fnate liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Goood lørdag!

    Første dag på nærmere 2 uker at jeg føler meg frisk fra pollenhelvete. Hjalp godt med litt regn i går ja. Derfor skal denne nydelige solskinnsdagen tilbringes på sykkelen. Hvis jeg føler for det så blir det en tur ned på brygga med mulighet for et bad absolutt til stede. Fikk bikinien min som jeg glemte på Bali i posten i går, så det passet jo fint :)

    Ha en fantastisk lørdag! I will :) :)
     
    Fnate liker dette
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.
    Ikke store planer idag her idag, litt hockey fra VM skal sees, disse amatørene som springer rundt på noen grønne plener etter en ball her i Norge - står jeg over..
    Så når det gjelder fotballen, for det holde med Champions League, hvor en satser på seier til Atlético Madrid.

    Men nå hører jeg sofaen skriker på meg, så går tilbake dit jeg. Ha en trivelig dag videre..:confused:
     
    Fnate liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Scandic Bystranda i Kr.Sand.

    I går gjorde jeg nok et av mine eminente vinkjøp. Det var ikke mest som foregikk her når jeg landet, så jeg bestemte meg for å kjøpe en flaske vin i baren. Bestillingen var som følger:

    - "En flaske vin med skrukork, takk. Helst rød"
    - "Værsågod. Denne er rød. Det blir 479,- kroner"
    - "Riiiiiight"


    Men etterpå kan det bare bekreftes at den var rød, og med den praktiske skrukorken kan jeg i kveld nyte det jeg ikke orket igår. Idag skal jeg nemlig bo på øya og om det er lite som foregår her så er det nok enda mindre der.

    God jul alle sammen
     
    Cecilie liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Har du vært på spa med @Bizflyer ?
     
    EB liker dette
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Håper du fikk bedre utsikt enn rommet jeg hadde der tidligere denne uken, for 2090,- kroner var dette utsikten....... :(
    IMG_2205 - Kopi.JPG
     
    Roberto and EB like this.
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Ellers riktig god morgen fra Klepp. Frokost med påfølgende kaffe ute på terrassen er en flott start på dagen.
    Nå skal jeg ut med en av podene på øvelse kjøring.
    Ser fram til ettermiddagen i dag, da blir det Fly & øl samt masse skryt på Egon i Stavanger, det ser ut til av vi kan bli opptil 9 stk.

    Ha en bedre dag en det som trolig venter meg i morgen :p
     
    Fnate liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]
    Kan ikke klage på utsikten jeg har. 1290,- betalte jeg. Er strålende fornøyd med hotellet. De kunne hatt kjøleskap på rommet, men ellers er det helt gull.
     
    Twin Otter and Cecilie like this.
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Kiel!
    Her har man vært i aktivitet i flere timer allerede. Må bare huske å komme meg av skipet før det seiler.
    Skal bli fint med litt kvalitetstid i ettermiddag. Utepils står på programmet først, og så skal det bli asparges på menyen i kveld.

    Hrmpf! Ja, det skulle tatt seg ut......

    Hæppi helg!
     
  12. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde utsikt til båtene hans...
     
    Fnate liker dette
  13. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Scandic liker ikke kjøleskap...de forsvinner fra Rica-hotellene ifbm omprofileringen.
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ættermedda fra Orlando. Vi er installert på Køntri Inn og klar for parkhælvetet i morgen. Vel, Simpsons er sikkert litt morsomt.

    Blue Man Group i kveld.
     
  15. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Tromsø! Litt lett husarbeid, en sykkeltur, og nå en frisk, fyldig og god Chateau Jolys Cuvée Pauline i glasset! Var egentlig kjøpt som en gave, men den fristet litt for mye så gaven får bli noe annet... Hektisk uke unnagjort med litt for mange deadlines. Neste uke blir roligere, og uken deretter blir det undertegnede og datter som skal på 5 dagers tur til London (bl.a. konsert med et visst boy band som ikke akkurat er fars "cup of tea", men hva gjør man ikke for avkommet). :)

    Unge Frk TOS instruerte sin far med at hun ville bo på et ordentlig hotell - og jeg er ikke så tung å be i så måte, men jeg får håpe at London Hilton on Park Lane gir meg oppgradering også denne gangen for da blir det i alle fall bra (har 100% upgrade suksess så langt).
     
    Last edited: 24. mai 2014
  16. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra Stavanger. Fin kveld med forumister på vift. Håper å våkne med godfølelsen i morgen!
     

Del denne siden