God mandag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 07. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny uke, nye muligheter og ny reise. Bare ungene er sendt på skolen og mannen sendt på arbeid setter jeg kursen mot en to-dagers messe på Sundvolden. Der har jeg ikke overnattet siden august 1988... Ha en fin start på uken:)
     
    tommy777 liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Var heldig med at regnet sluttet rett før sykkelavgang i dag. Satser på en knallhard arbeidsuke så jeg kan bruke tre av mine 66 feriedager i påsken.
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från ett regnigt Uppsala.

    Gjemmekontor idag innan SK885 tar mig över till OSL och en natt på Radisson Blu Airport. I morgon väntar SK9198. Ha en strålande måndag.
     
    EB, SASlovah4evah and SASDC8 like this.
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø :) Solen skinner fra skyfri himmel så dette blir en fin dag på kontoret. Blir to harde dager før jeg vender nesen mot Asker på onsdag og todagersmøte der.

    Ha en super dag!
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kolsås. Møte på HQ i dag før det blir besøk hos nieser og nevø til kvelden, det blir stas.
    Så blir det siste fly hjem til Stavanger med Kjos & co :)
    Ha en fantastisk uke
     
  6. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo Rock City. I dag er det ulønnet arbeid som står på timeplanen. Husk å sjekke at glasset er tomt før det settes inn i oppvaskmaskina. Peace out.
     
    EB liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hektisk mandag her i det Sørlandske.
    Mange ting som skal landes før avreise i morgen tidlig. Så her er det bare å kaste seg inn i det.

    Blir vel Champagnelunsj i Paris i morgen før det blir ANA middag fremme i bussen i morgen kveld. Ai ai ai!!
     
    EB liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kommer jo an på om du vil godkjennes som gutt eller jente ;)
     
    SASDC8, EB, Scanflyer and 2 others like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Venter på gjester fra Unaiten, som skal guides i Oslos lydverden et par dager. Desverre vokna jeg trøtt og svett etter 9 timer søvn, hvilket lover dårlig. Grrr...

    på oppsiden fikk jeg booket telt og hytte til sommerens ekspedisjon idag. Det blir fint.

    Ha en fin dag
     
  10. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God mandag - og for en deilig mandag det er!
    Dagen startet med frokost og intensiv jobbinnspurt i kantina på OSL før LX tok oss til ZHR. Nå sitter vi Senators loungen i terminal A og nyter god drikke. BCN i biz er meget god value!
     
  11. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Huff og huff... Rommet mitt på "Villa Sundvolden" er kanskje det dårligste rommet jeg har bodd på noen gang. YMCA i NYC var rene suiten i forhold. Pluss...i tillegg til å telle biler/tungtransport fra senga - kan jeg åpne vinduet å ta på bilene også:)
     
    tommy777 liker dette
  12. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Så var man den i den smäckfulla loungen på ARN och äter Fiskefrikadeller. Has to be done hasn't it @Cecilie ;)
     
    Cecilie liker dette
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Åååå fiskeboller. Nammenam. Heldigvis under 3 uker til jeg skal til kantina og spise meg mett på det!

    Ferdig på jobb og styremøte. 16 grader i skyggen her på Sørlandskysten i dag. Tror jeg får komme meg ut på sykkelen!
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Chicago. Litt mer vår i dag med rundt 13-14 grader og varmere skal de bli senere i uka skal man tro de som har peiling på sånt.

    Full fart hele dagen, man får gjort voldsomt mye når man camper hjemme for å jobbe en stund.

    Ha en fin uke, god tur til Bizflyer!
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for det! På tide å begynne å pakke nå tror jeg!
    Boardingkort skrevet ut for Ana og Asiana. Utrolig nok sjekket ANA meg automatisk inn for de neste 2 flightene også etter ankomst Tokyo. Meget praktisk.
    Det som ikke er så praktisk er at First Loungen på CDG er stengt og 1 av 2 lounger på NRT er også stengt. Typisk min flaks. Når jeg først skal reise F så stenger de loungene.
    Det er nok derfor jeg drikker.

    Skål!
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vær glad du ikke skal til Nairobi. Iflg Internettet (som vistnok er ganskje stort) er BA sin Flounge der et telt med en fiskekasse fylt av isbiter og Cola. Resten av terminalen er branntomt. Skal dit i neste uke. Blir koz. :)
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Been there.. Var ikke en eneste lounge åpen da, så om de har fått plassert en i et telt er det en voldsom upgrade fra hvor jeg måtte tilbringe mine (mange) ventetimer..

    bilde 1.JPG bilde 2.JPG
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    De har visst skilt av med en teltduk, der passasjerer som sitter i Fog C kabin (gullkort holder ikke, da det kun er 40 seter), kan sette seg for seg selv. Der har de et campingbord med kaffetrakter, te, en varmtvannstank, og en boks med isbiter og noen Cola. Selvfølgelig er det et first world problem, men allikevel...
     
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge det er Cola, kvalifiserer det vel som Godkjent Kantine.

    Nå tror jeg snart det er ferdig med å regne. All pollenen er vasket bort og vi er klar for ny og fersk ladning.
     
  20. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Har tilbragt en natt på flyplassen i Nairobi, det er ikke noe jeg føler for å gjenta sånn noen gang
     
    Jørgen liker dette

Del denne siden