God morgen fra hovedstaden. Klar for en treningsøkt før bryggekontoret venter med dagens oppgaver. Ettermiddagen/kvelden byr på besøk hos gode venner. Ha en fin sommeronsdag!
God morgen fra Trondheim (Lett)skyet fra morgenen....håper virkelig det blir oppholdsvær idag...slik at terrassen min tørker og jeg får oljet den.... blir vel ny bil også etterhvert, fikk sett litt igår, så kanskje jeg får bli med på lansering i Oslo....vi får se Ha en strålende dag
God morgen fra restaurangutangen. Venter på en liten kylling satay, som snack før trening om en time. Var skikkelig uvær her i natt. Lysene blinket og gikk. Enda værre - kabel tv'en var borte en hel time, til elefantens intense fortvilelse. Ha en brillefin dag
God morgen fra innaskjærskafeen på OSL. På tur med dama. Spist grøten sin og venter på å borde SK 4472 til KKN. Derifra en Hertzsflight rundt fjorden til downtown VDS. Alltid fint å besøke Finnmark for en søring, gleder oss.
God måårnings fra Sola. Dataprosjektering blir aldri annerledes, oppgraderinger og utvidelser er i skuddet mens ingen tenker (vil tenke) på kjøling. For da slipper ofte prosjektorganisasjonen å betale for slikt, men nå er de tatt med buksa nede før døren ble lukket. Det gikk for lang tid fra installasjon til drifts setting og derved er prosjektet ikke avsluttet. Nå blir det først innledende runder rund bordet før befaring "on site". Elsker prosjekter som ikke belastes våre egne budsjetter Eller var en i går ute å henta seg ny koffert (4 hjul) , DY knerta den gamle, eller rettere sagt, jeg klarte å legge skylden på dem. Måtte ut med mellomlegg men det håpte jeg reiseforsikringen kunne dekke. Ha en fantastisk dag
God morgen fra Alta! Pukkeldagen er her igjen, jeg begynner å se fram til langhelgen neste uke. Har klart for meg alt som skal være ferdig, det er ikke verst bare det. Ha en god onsdag!
God morgen fra Kragerø! Solen stråler fra skyfri himmel, nå skal vi opp og ha oss en løpeøkt på Kragerø stadion, før båt og skjærgården venter Ha en flott dag!
Grdmpfski fra det Sørlandske! Kjenner meg skikkelig lite motivert i dag. Kunne egentlig bare tenke meg å ligge i senga å bure et par uker. Nuff said!
God morgen fra Skedsmokorset! Solen skinner og det er flott ute. Men her må man sitte inne og jobbe litt før turen går til Riga for natten. Første natt på Radisson Blu med gullkort, så er veldig spent på mottakelsen og om jeg blir oppgradert. I morgen blir det Windows 10 workshop og det blir moro. Har med meg syv PC'er for testing, så håper de overlever frakten gjennom bagasjetunnellene i OSL. Selv om jeg er statusløs håper jeg på å få sett gullstua i dag takket være @Are. Ha en fin en hvorenn ferden går.
God dag fra TOS hvor været har snudd litt ifht gårsdagen: grått, vått, vind og tempen på nedadgående. Man begynner å få opp tempoet på kontoret og det er nok bare å starte å grave seg ned i bunken.....vår portugisiske chef i kantina er ikke tilbake før neste uke så da blir det brødblingser til lunsj... Enjoy your day!
God onsdag fra Amsterdam. Har endelig fått meg til å melde meg på FTU, og jeg gleder meg. Ha en vakker dag!
God ettermiddag fra Gullstuen på OSL. Nyter en øl før turen går til Riga. Må si den er fin og utsikten utover avgangsområdet og sikkerhetskontrollen er upåklagelig her på hjørnet. Takk for invitten og treffet @Are!
En postflight hilsen fra SK4472. Nydelig servering i Go idag: På en seng av solsikkebrød smaksatt med rosin og hakket paranøtter (hjemmebakt) en lett mørnet (les svett) Jarlsberg overdrysset med håndskåret selfmade reddik. Enjoy ! Kaffen var også bra. Ha en fortsatt fin en. PS. Denne kulinariske kreasjon medførte to gjennomkjøringer i FT security før den ble erklært ufarlig. Unnlot å nevne ordet "fastfood". DS .
@Berlioz , det der ser ut som ett nytt SAS produkt, må være SAS Meget Pluss God eftan fra Chicago, godt oppå 20 tallet og sol i dag. Vært i telefon de siste 8 timene, good times. Atlanta i morgen, t/r med selveste Delta Airlines
God formiddag fra solrike Sunnyvale. Slapper av med Kindle på terrassen, snart en (tidlig) bursdagslunsj med familien før jeg kjører lillebror og lillesøster til flyplassen.
@tommy777, dette var faktisk et SAS-produkt allerede i 1965!! Flight BOO - FBU, antagelig med en DC7, hadde dette på menyen. En profesjonell og masseprodusert variant, selvfølgelig. Og den gang var flyreiser en meget pluss opplevelse.☺
Ikke for å kverulere, men DC7 i SK hadde vel kun 44 seter ? Masse-produksjon er vel EK-flight kitchen med 130K måltider om dagen. Antar at Scandinavian Service Partner aka. SAS Catering hadde kontroll på 44 oste-smørbrød også i 1965 ;) Akkurat ferdig med dagens gjøremål, litt sommer-åpent, deretter Hästens for alle penga !