God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 12. aug 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Klar for en treningsøkt før bryggekontoret venter med dagens oppgaver. Ettermiddagen/kvelden byr på besøk hos gode venner. Ha en fin sommeronsdag!
     
    Fnate liker dette
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    (Lett)skyet fra morgenen....håper virkelig det blir oppholdsvær idag...slik at terrassen min tørker og jeg får oljet den....
    blir vel ny bil også etterhvert, fikk sett litt igår, så kanskje jeg får bli med på lansering i Oslo....vi får se

    Ha en strålende dag :):)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra restaurangutangen. Venter på en liten kylling satay, som snack før trening om en time.

    Var skikkelig uvær her i natt. Lysene blinket og gikk. Enda værre - kabel tv'en var borte en hel time, til elefantens intense fortvilelse.

    Ha en brillefin dag
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo, tåkete på veien inn fra Lillestrøm i dag, men tegner nå til å bli en flott dag :)
     
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra innaskjærskafeen på OSL. På tur med dama. Spist grøten sin og venter på å borde SK 4472 til KKN. Derifra en Hertzsflight rundt fjorden til downtown VDS. Alltid fint å besøke Finnmark for en søring, gleder oss.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God måårnings fra Sola. Dataprosjektering blir aldri annerledes, oppgraderinger og utvidelser er i skuddet mens ingen tenker (vil tenke) på kjøling. For da slipper ofte prosjektorganisasjonen å betale for slikt, men nå er de tatt med buksa nede før døren ble lukket. Det gikk for lang tid fra installasjon til drifts setting og derved er prosjektet ikke avsluttet. Nå blir det først innledende runder rund bordet før befaring "on site". Elsker prosjekter som ikke belastes våre egne budsjetter ;)
    Eller var en i går ute å henta seg ny koffert (4 hjul) , DY knerta den gamle, eller rettere sagt, jeg klarte å legge skylden på dem. Måtte ut med mellomlegg men det håpte jeg reiseforsikringen kunne dekke.

    Ha en fantastisk dag :)
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Pukkeldagen er her igjen, jeg begynner å se fram til langhelgen neste uke. Har klart for meg alt som skal være ferdig, det er ikke verst bare det.

    Ha en god onsdag! :)
     
  8. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Kragerø! Solen stråler fra skyfri himmel, nå skal vi opp og ha oss en løpeøkt på Kragerø stadion, før båt og skjærgården venter :) Ha en flott dag!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpfski fra det Sørlandske!
    Kjenner meg skikkelig lite motivert i dag. Kunne egentlig bare tenke meg å ligge i senga å bure et par uker.
    Nuff said!
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Arendalsuka starter i dag. Wooooo.
     
    Adrian E, Fnate and Kjakan like this.
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skedsmokorset! Solen skinner og det er flott ute. Men her må man sitte inne og jobbe litt før turen går til Riga for natten. Første natt på Radisson Blu med gullkort, så er veldig spent på mottakelsen og om jeg blir oppgradert. I morgen blir det Windows 10 workshop og det blir moro. Har med meg syv PC'er for testing, så håper de overlever frakten gjennom bagasjetunnellene i OSL. Selv om jeg er statusløs håper jeg på å få sett gullstua i dag takket være @Are. Ha en fin en hvorenn ferden går.
     
  12. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra TOS hvor været har snudd litt ifht gårsdagen: grått, vått, vind og tempen på nedadgående.

    Man begynner å få opp tempoet på kontoret og det er nok bare å starte å grave seg ned i bunken.....vår portugisiske chef i kantina er ikke tilbake før neste uke så da blir det brødblingser til lunsj...

    Enjoy your day!
     
  13. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God onsdag fra Amsterdam.

    Har endelig fått meg til å melde meg på FTU, og jeg gleder meg.

    Ha en vakker dag!
     
    tommy777 liker dette
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Gullstuen på OSL. Nyter en øl før turen går til Riga. Må si den er fin og utsikten utover avgangsområdet og sikkerhetskontrollen er upåklagelig her på hjørnet. Takk for invitten og treffet @Are!
     
  15. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    20150812_095603.jpg En postflight hilsen fra SK4472. Nydelig servering i Go idag: På en seng av solsikkebrød smaksatt med rosin og hakket paranøtter (hjemmebakt) en lett mørnet (les svett) Jarlsberg overdrysset med håndskåret selfmade reddik. Enjoy ! Kaffen var også bra. Ha en fortsatt fin en.

    PS. Denne kulinariske kreasjon medførte to gjennomkjøringer i FT security før den ble erklært ufarlig. Unnlot å nevne ordet "fastfood". DS .
     
    Islending, Adrian E, Ruby and 3 others like this.
  16. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Mistanke om dårlig hygienisk praksis på kjøkkenet? FT security ordner opp.
     
    Berlioz liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Berlioz , det der ser ut som ett nytt SAS produkt, må være SAS Meget Pluss :p

    God eftan fra Chicago, godt oppå 20 tallet og sol i dag. Vært i telefon de siste 8 timene, good times.

    Atlanta i morgen, t/r med selveste Delta Airlines :p
     
    Berlioz liker dette
  18. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra solrike Sunnyvale. Slapper av med Kindle på terrassen, snart en (tidlig) bursdagslunsj med familien før jeg kjører lillebror og lillesøster til flyplassen.
     
  19. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    @tommy777, dette var faktisk et SAS-produkt allerede i 1965!! Flight BOO - FBU, antagelig med en DC7, hadde dette på menyen. En profesjonell og masseprodusert variant, selvfølgelig. Og den gang var flyreiser en meget pluss opplevelse.☺
     
  20. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden