Hei, og god morgen. Jeg sitter med en tur (bestilt med CT) OSL-MIA på onsdag 19. oktober. og retur på mandag 24.10 Jeg må dessverre kansellere denne turen. Kjerringa uten staven får ikke fri. Jeg kommer til å gjøre dette ca. kl. 12:00, så for de som sitter 100K+ SAS EuroBonus poeng, vil det by seg muligheter når Awards dukker opp igjen. Siste innspurt på teaterfronten. I morgen er det heldigvis slutt. Nå har jeg levd på kjøpepizza og kebab i tre uker. I fjor dro jeg rett til Houston med @Stig-Roger med flere. I år blir det middag med svigers. Kos deg / dere, 5 arbeidsdager så er det helg igjen. FOX
God morgen! Den lille cowboystrekken vi skulle ha før vi skulle ut igår kveld ble visst til superkrefter i form av 9-10 timers søvn for oss begge, så nå blir det pensjonisttidlig opp og ut for å se mer av denne overraskende flotte byen
Her har man nettopp våknet etter 12t søvn som skyldes MIACPH i go natt til lørdag. Synd du går glipp av MIA i denne omgang, @peterfox MIA er kult, zika or not. God søndag, uten jetlag.
God søndag! Noe så helt ordinært som en søndag med vask, trening, familiemiddag og restitusjon. Fortsatt fire uker til neste langtur. Deilig!
Go søndag! Ser det er en del MIA reisende her, og i den forbindelsen har jeg lyst til å rose SAS' sin Miami reklame film med Crockett's theme. Ikke ofte jeg liksom ikke får sett nok på en reklame film Også den Travelers Think Big, med han som dytter igang datteren på sykkel er også veldig bra. Han er litt som meg... Apropos sykkel, nå er det litt action i Qatar... Go Boys!
God kveld fra Wuxi! I går fløy vi med Shenzhen Airlines innenriks i Kina. Det var en strøken opplevelse sammenliknet med hva jeg forventet etter hva folk sier om Kina innenriks.. b Egen review kommer når jeg er tilbake i Norge og får opp alle bildene via dropbox, men poster en teaser først Innsjekk burde være som dette.. Så er det vel opplest og vedtatt at bare riffraffet må gå til sikkerhetskontrollen i Kina? Hyggelig liten touch dette? Ha en god søndag selv om det ikke nødvendigvis er så mye igjen av den