God søndag ettermiddag! Her bøtter regnet ned og snøen smelter sakte men sikkert sammen. Glad jeg fikk ryddet unna den verste snøen før helgen og før den ble alt for tung og bløt. Snart kommer familien på besøk og vi skal booke litt hotell for marsturen vår.
Å stønn, det er søndag! Og så klarte man å bruke 30000 bonuspoeng i går kveld, pluss en hilton og hertz booking. Utrolig hva man klarer under inflytelse av noen alkohyler..... Jaja. Da er det bare å møte frem på flyplassen på torsdag. Satser på at det går greit å få et par fridager. Tut&kjøyr!
God formiddag fra et forblåst Bergen. Her er det straks klart for å sette på et pa fotballkamper, for nattens store høydepunkt stor for døren. Broncos-Seahawks i Super Bowl blir stort. Go Broncos!
Vær hilset fra studentbyen. Må si jeg foretrekker minusgrader og snø framfor marginalt på pluss-siden og regn... Blir muligens en liten titt på denne superbolla i kveld/natt, men rugby>amerikansk fotball mener nå jeg
Lett regn og temperatur rett over null .. perfekt vær for Seahawks .. gleder meg til Bollefest på båten! Her i Ft Lauderdale er det skyet og varmt .. føles godt etter denne Atlanta-vinteren. Elgen sitter i vinduet og speider mot båten. Avmarsj herfra om et par timer.
Mars ja. Fy søren, da snakker vi langtur med familien. Jeg håper på utfyllende reisebrev. God efta fra Lillestrøm. Har pakket litt til ymse tur, og sitter egentlig og har lyst til å gnage på noe. Så har jeg booket litt tur. Sett litt på TV. For et sinnsykt spennende liv jeg har i dag. WWWOOOOOOWWWW. Ha en fin dag.
Titt tei fra Klepp, her er det endelig varmegrader ute. I dag ble det ene kottet innenfor et av jenterommene ryddet, du verden så mye rart en kan finne på å samle på, vell gampen i garasjen er fullastet med skrot som skal tømmes på vei til jobb i morgen tidlig. Lurer på om jeg skulle ha kikket inn på de 4 andre kottene også ehhh, nei, dropper det. Ha en flotters dag
'Kveld fra bartebyen Vært på hytta til svogers i helga,utenfor rekkevidde til internett og signal og greier....ganske deilig altså!! Skal jo til med byggeprosjekt selv der ute, så har snakka litt med grunneier i helga og fått noe papirer som skal signeres osv. Regner med det blir klart ila et par mnd, så har noe tid igjen å spare kronasjer på..... Jobb i morra,så klart for bingen straks. Ha en fortreffelig kveld videre
God eftan fra Park Hyatt i Carlsbad. Småkjølig med kun 17 varmegrader, dog mye varmere enn hjemme. Dit skal man jo senere i dag, heldigvis ikke noe snø på gang. Hjemmekontoruke før stresset begynner uken etter.