God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 02. febr 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag ettermiddag! Her bøtter regnet ned og snøen smelter sakte men sikkert sammen. Glad jeg fikk ryddet unna den verste snøen før helgen og før den ble alt for tung og bløt.

    Snart kommer familien på besøk og vi skal booke litt hotell for marsturen vår.
     
    Fnate liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Å stønn, det er søndag!
    Og så klarte man å bruke 30000 bonuspoeng i går kveld, pluss en hilton og hertz booking. Utrolig hva man klarer under inflytelse av noen alkohyler.....
    Jaja. Da er det bare å møte frem på flyplassen på torsdag. Satser på at det går greit å få et par fridager.

    Tut&kjøyr!
     
    Fnate liker dette
  3. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra et forblåst Bergen. Her er det straks klart for å sette på et pa fotballkamper, for nattens store høydepunkt stor for døren. Broncos-Seahawks i Super Bowl blir stort. Go Broncos!
     
  4. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Vær hilset fra studentbyen. Må si jeg foretrekker minusgrader og snø framfor marginalt på pluss-siden og regn...
    Blir muligens en liten titt på denne superbolla i kveld/natt, men rugby>amerikansk fotball mener nå jeg
     
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Lett regn og temperatur rett over null .. perfekt vær for Seahawks .. gleder meg til Bollefest på båten!

    Her i Ft Lauderdale er det skyet og varmt .. føles godt etter denne Atlanta-vinteren. Elgen sitter i vinduet og speider mot båten. Avmarsj herfra om et par timer.
     
    Fnate liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Mars ja. Fy søren, da snakker vi langtur med familien. Jeg håper på utfyllende reisebrev.

    God efta fra Lillestrøm. Har pakket litt til ymse tur, og sitter egentlig og har lyst til å gnage på noe. Så har jeg booket litt tur. Sett litt på TV.

    For et sinnsykt spennende liv jeg har i dag. WWWOOOOOOWWWW. :)

    Ha en fin dag.
     
    Cecilie liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Titt tei fra Klepp, her er det endelig varmegrader ute. I dag ble det ene kottet innenfor et av jenterommene ryddet, du verden så mye rart en kan finne på å samle på, vell gampen i garasjen er fullastet med skrot som skal tømmes på vei til jobb i morgen tidlig. Lurer på om jeg skulle ha kikket inn på de 4 andre kottene også [​IMG] ehhh, nei, dropper det.

    Ha en flotters dag
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    'Kveld fra bartebyen
    Vært på hytta til svogers i helga,utenfor rekkevidde til internett og signal og greier....ganske deilig altså!! Skal jo til med byggeprosjekt selv der ute, så har snakka litt med grunneier i helga og fått noe papirer som skal signeres osv. Regner med det blir klart ila et par mnd, så har noe tid igjen å spare kronasjer på..... ;):)
    Jobb i morra,så klart for bingen straks. Ha en fortreffelig kveld videre :)
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Park Hyatt i Carlsbad. Småkjølig med kun 17 varmegrader, dog mye varmere enn hjemme. Dit skal man jo senere i dag, heldigvis ikke noe snø på gang.

    Hjemmekontoruke før stresset begynner uken etter.
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God aften, klissvått ute i dag, og siden det stort sett har snødd i noen uker så er det bare slaps :(
     
  11. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Tror ikke Bronco's hørte deg, snakk om bråstopp

    Go SEAHAWKS
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ydmykelse..
     
    SASDC8 liker dette

Del denne siden