God søndags morgen

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Royal, 07. febr 2016.

1. Royal

Royal Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Cathay The Pier F lounge i HK,
    På vei hjem etter to solrike uker i Vietnam, håper snøen har
    forlatt Sørlandets hovedstad. Ni timer i loungen(gjesp) før vi
    entrer CX255 i sete 1A og 1K.
    Måtte dere alle få en fantastisk søndag

LN-FHU and Herlov like this.
  2. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Gardermoske!

Her er det møte de neste 4 timene. Har sikret meg meget sen utsjekk, så en liten lur etterpå skal bli deilig kjenner jeg. Fly hjem i kveld.

Jepp! Våren har kommet! :cool:

God søndag ønskes!

3. RemiWM

RemiWM EBS

Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Nedre Romerike.
    Ski Classic på tv2 før en tur på SAS-museet (igjen) med sønnen min og svigers.
    Blir en tur til OSL sent i kveld for å plukke opp kona som kommer med siste fly fra BLL kl. 22.50.
    Fikk beskjed om å stille på et møte i Bodø på onsdag, så måtte hastebestille billetter dit også nå på morran.
    Dæven for noen priser direkte begge veier så tett opptil. Over 5 store for ok flytider. Ble direkte opp og via TRD på vei hjem i stedet. Er godt jobben betaler dette.

4. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Elsker når det er sånn! Det er en riktig nytelse når jeg må booke billett rett før avgang og den eneste billetten ledig er en dyr PLUS full flex billett. Masse peng i kassa til bolaget, poeng i kassa til meg og jobben dekker alt. Alle er glade :p

braathens safe liker dette
  5. Are

Are EBD InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    2,867
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg føler skam og sorg når jeg må gjøre dette.
    Føler ikke at jeg får mer igjen for pengene selv om jeg tilsynelatende må betale 3-4 ganger mer enn normalt. Og det er rivende likegyldig om jobben betaler eller ikke, overskudd kommer ikke av å sløse med penger..

RoadKing liker dette
  6. RemiWM

RemiWM EBS

Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    43
    SAS-museet var godt besøkt i dag. Kanskje pga været? Utsiktstårnet var stengt pga is, men det "døgnåpne" litt mindre tårnet på siden var det fri tilgang til.
    Fikk 1,5 t med en MEGET hyggelig guide på 85 år som virkelig kunne sine saker. Han hadde vært pilot i SAS i 41 år før han ble sagt opp når han passerte 60 år. Junior på 5 år synes vi var der litt i lengste laget, men de fikk fyra opp simulatoren, så han ble stående å se på den en god stund.
    Anbefales til dere som ikke har vært der før.

Ida liker dette

Del denne siden