Her har mabn ligget våken med en sur mage en stund of derav altfor lite søvn. Hva det skyldes vet jeg ikke men irriterende nok. Kanskje kroppen sier nei ikke fly såå mye. Magen er jo et sted for kroppen å si ifra. Kan også være øl. Samme kan der være. Jeg må gjøre det beste ut av det - Internett er en fin trøst
Glad tirsdag fra lavlandet og hovedstaden. Nå er det like før avreise med OIIIIIIIO' n til Røros, Brimi seter og Gålå - en kultur og gastronomisk avslutning på sommerferien 2015. Ha en flott tirsdag du også.
God tirsdag morgen fra Snarøya. Har akkurat kommet hjem etter ca. 18 timer på jobb. Sånn er det noen ganger når man driver egen bedrift og takker ja til hasteoppdrag. God natt!
Og da var det klart at man har klart å pådra seg matforgiftning eller omgangssyke. Ringe Porselenstelefonen dvs nesten. Drar INGEN Steder i dag ihvertfall.
God morgen fra nok en solfylt dag i Trondheim. Heldig vinner av dobbelvakt i dag. Bra er det så slipper jeg finne på noe å gjøre. Bookingfingeren har foreløpig ikke fått krampe. Mon tro hva dagen bringer. Ha en kremfri dag!
Morgen hilses fra Sola Her ble en første mann på jobb og har fått kokt kaffe, satt på TV`n og sjekket mailbokser. På disse kanter har vi grei temperatur men noe vind fult, det er det. Etter sommerens ferie har jeg sagt (naturligvis ikke høyt) "aldri mer charter lignende ferie". I går begynte madammen å snakke om Syden tur ut på høsten Det ligger an til svelging av kameler - mothårs. En glitrende dag ønskes alle forumister
Go morgen #2 fra fremdeles solfylte Trondheim SItter å venter på at div. kontorer skal åpne så man kan ringe dem og stille noen mer eller mindre intrikate spørsmål...blir spennende. Motorsykkel på jobb idag , men leiebil hjem ( med noen 1000 EB-poeng som resultat ) Ha en trivelig tirsdag
God morgen fra Alta! Trøtt og kald her, skulle gjerne blitt under dyna. Samboerfrøkna leste artikkelen om Ben Schlappig igår, så hun har på få måneder gått fra å ikke tenke over bonuspoeng til å tenke kjekt å få litt bonus på kjøp, og etter artikkelen har hun tatt helt av! Kaffen begynner å funke her, våknet litt. Ha en superb tirsdag!
Huff da. Riktig god bedring!!! God morgen fra L14. En normal kontordag venter før det blir en øl i byen med en annen glad forumist. Trøtt som en tilårskommen strømpe Tadaaaaa
God moegen fra Stockholm. Nesen vendes tilbake til Oslo i ettermiddag etter to fine dager hos søta bror.
Kalimera fra Kreta! 29 grader på morgenen og ikke et vindpust. Kanskje det blir en tur med tærne i Middelhavet, på tross av hai etc.
God bedring! Det er ikke bra at hjembyen min behandler besøkende slik. Hvis du bor på hotell i sentrum er det kort vei til apotek.
God morgon från Tjörn, Upp till Stockholm i eftermiddag för 48 timmat med brandflygsvakt. Det är varslat regn så det blir nog annat än flygning tror jag. Ha en flott tisdag!
God morgen fra sentrale deler av Oslo. Her er det mye jobbing og ingen reising. Føler det burde ha vært omvendt...
Nei - trewnger ikke noe apotek tror jeg. Er Thon Hotell midt i sentrum ja. Fikk prøvd svømmehallen i går. Føler meg litt bedre nå ihvertfall.- problemet mitt er at jeg tok en hviledag i går som nå ble til 2 helt ufrviillig.Jeg må FLY for å oppnå gullkortet.
Merkelig nok så er de eneste stedene jeg har slitt med magen vært i Europa gitt - nei på tide å fly longhaul igjen til Asia.
God formiddag (snart) på vei til en by noe syd av Alta. Slo til på SAS' sommertilbud i Plus, noe som ble en fin påminnelse om at Go og nødutgang nok passer meg best; midtsetet ble tatt umiddelbart og beinplassen er bedre lenger bak. Upper Crust er naturligvis bunkret opp i mangel på noe vettugt å spise. Skal skylles ned med min tilmålte alkoholenhet. Ha en fin dag.
God midt på dagen fra det Sørlandske! I dag er det vaskedag her. Hele Sørlandet skal grundig vaskes. Dvs det regner. Og det skal det gjøre hele dagen. Grei dag å være på kontoret på. I kveld må det vaskes klær og utføres litt indretjeneste i heimen. Gleder meg stooort! Not... Er det rart jeg drikker?