God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 09. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På tide å åpne opp en ny dag. Snart settes kursen mot København og planleggingsmøter med både flyselskap og hotelselskap for hva vi skal gjøre i 2015. Ha en flott tirsdag du også:)
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God grytidlig tirsdag fra SVG hvor vi snart skal ombord på DY523 som tar oss til OSL. Nå blir det møter, nettverksbygging og seminar i to hele dager, spennende :)
    Ha en bra tirsdag da :)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm... vi lurer... heter det Low Life bak gardina?

    [​IMG]
    Ha en fin dag
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel egentlig ingen som vet hvordan det er bak gardinen, men som seriøst nyhetsmedium for luftfarten bør Bonusfeber se det som sin oppgave å finne ut hva som foregår bak gardinen og om det bryter med FNs menneskerettigheter.
     
    wilhelm, Fnate, Travellingalf and 2 others like this.
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,

    Migrering till nytt IT system har startat = Jag har absolut inga arbetsverktyg på kontoret. Beräknas vara klart på torsdag så jag tror jag tar mig en kaffe och ser indierna arbeta.
     
    LN-MOW liker dette
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOD MOOOOORGEN fra suiten min på IC Praha! Jeg trodde det skulle bli litt nedtur å ikke være RA lenger, men hotellet er fullt (tror jeg) og jeg ble oppgradert til en stor 1-roms suite med 1,5 bad. (Siden jeg ikke hadde AMB-kortet mitt viste jeg RA-kortet da jeg kom, og fikk beskjed om at siden jeg var RA var minibaren gratis. Jeg tror de ganske snart vil oppdage at jeg ikke er RA... :) ) Kommer sikkert en hotell-review med bilder i bloggen min etterhvert.... :)

    Det er forøvrig skikkelig "julete" her! Siden vi har vært her mange ganger før har vi ingen planer om sight-seeing, men shopping og spa. Ikke ille... :-D

    Xxx.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grøffs fra det osloske!

    Ingenting er som 4 timers nattesøvn og langdag i møte. Under halvfullt med DY i morges. Retur sent i kveld med sas.

    Hvis jeg klarer å holde meg våken da...
     
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddafg fra Stavanger. Startet dagen med en tur til tannlegen. Noe som overraskende nok gikk bra. Ingen behov for boring og sånn denne gangen. Så her sitter jeg og feirer med speilegg mens jeg sitter og kikker på EB-tilbudet til SAS. Jeg har nok poeng til en tur til IAD eller ORD. Noe usikker på hvor stor reiseaktivitiet jeg kommer til å ha det neste året og som mange andre vurderer jeg overgang til BA. Så er spørsmålet om jeg skal sitte på disse poengene hos EB eller om jeg skal kjøre på med en fem-dagers tur til IAD (eller ORD) i midten av februar. Skulle gjerne tatt turen litt senere på våren. Men tilbudet til SAS gjelder jo bare frem til midten av mars.
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen .. morgensolen skinner inn vinduet akkurat når jeg har tenkt til å ta morgenluren. Mao. fri i dag ...

    Et par julegaver (de siste) skal handles inn .. noen julekort skal sendes og julebrennevinet skal også sikres, hadde jeg tenkt. Ellers skal lite gjøres.

    Som sagt, sol og fint, men tempen er bare såvidt over null.
     
    tommy777 liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Grått i været og rundt 0 grader i dag, spiller egentlig liten rolle siden man ikke planlegger å sette skankene utenfor døra i dag.

    Jobber på hjemmekontoret frem til 1600 i dag. Ellers lite å melde.

    Ha en fin en

    (verdens dølleste god morgen post, I know ;))
     
    Fnate, peterfox and SASDC8 like this.
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset!
    Har hatt massasje på jobb, to lange møter, besøk hos tannlegen for å fikse en plombe som hadde falt ut og så en god biff med tilbehør på Big Horn på Aker Brygge med min gode danske kollega. Flott dag!
    I morgen: Nordisk heldagsmøte med Operations som tema med kolleger fra nær og fjern.
     
    Fnate liker dette
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fytti katta... 5th grade Japansk "Wayuguju" biff på Maze grill med nevøen min i dag... Saft suuuuse for en opplevelse!!!

    God natt fra Fnatstadhaagen, som også synes dagsturer er undervurdert.
     
    tommy777 and Kjakan like this.

Del denne siden