God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 28. juni 2016.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Da var det tirsdag og for 4,5 time siden ble det bestemt at jeg ikke skulle være hjemme i dag allikevel. Dere vet alle hvor vanskelig å si nei til et par flyturer uansett hvor lite søvn man har fått. Skinnvest og mokkasinene er pakket og de nye QC35ene skal i lufta for første gang :)
     
    Last edited: 28. juni 2016
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlanske!
    Da var man kommet til den dagen i året man kan kalle seg +1. Ja ikke det at man blir gift en gang i året, men den dagen i året man kan kalle seg ett år eldre. Ja, det er nå man virkelig kan føle at nok et år tynger....
    Men solen skinner i det minste i anledning dagen. Og det er vel også den eneste dagen denne uken hvor det blir sol.... Typiske det....
    Og enda mer typisk er at dagen skal tilbringes i min mors gamle toyota tur/retur Tønsberg. Ikke den beste feiringen, men kommer ikke utenom. Så det så.
    Får feire med kake og øl når jeg er hjemme igjen i kveld.

    Ha en fjong dag!!
     
    KatManDu and Henrik like this.
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen!

    Dagens tips: ikke prøv å endre enn full flex-billett med Norwegian i siste liten. Tok over billetten til en kollega, ble sjekket inn og gikk til gaten før jeg gikk til ringte kundeservice. De fikk bare endret hjemreisen, så jeg dro til billettkontoret der de fortalte at utreisen var kansellert. Kan tro pulsen var høy til jeg kom meg gjennom slusa igjen, boardingkortet funket fortsatt og de har lukket dørene.
     
    Bizflyer liker dette
  4. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    I Bartebyen er det en lett fuktig morgen og betrakelig lavere temperatur en de siste dagene...

    Noen timer på jobb, før man skal ut på tur og yte litt i St. Olavsloppet mellom Østersund og Trondheim de neste dagene...

    @Bizflyer Gratulerer med dagen :)
     
    Bizflyer liker dette
  5. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er i Frankfurt.
    Har hatt fire og en halv time å slå i hjel.
    Første gang med gullkort.
    *Halleluja-koret av Händel spilles i bakgrunnen*

    Jepp! På Senator-Lounge turnè. Har vært innom Z og B (hvor jeg prøvde dusjen), og er nå på en alt for full A og venter på flyet mitt.

    B kommer garantert til å være den jeg bruker i fremtiden når jeg har >2 timer å slå i hjel, til tross for at man må gå en maraton og igjennom en sikkerhetskontroll om man tar av fra A-gate. Basert på min høyt-vitenskapelige undersøkelse med ett data-punkt er det alltid praktisk talt tomt og kjempegod mat.

    God tirsdag!
     
    Adrian E and Upsaker like this.
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo! Her går de siste dagene før en god ukes ferie litt sakte, men det får man da tåle. Ha en god innspurt, alle sammen!

    Og gratulerer med dagen til @Bizflyer!
     
    Bizflyer liker dette
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Som @NorFlight nevner er det betraktelig fuktigere her i bartebyen enn det har vært de siste dagene, men plena trenger det :) Var ute på byen igår og så noen EM-kamper - artig med Island, så idag sier vi bare : ãfram Island !!!
    Under 14 dager + noen timer til ferien starter....teller ned.

    Ha en flott tirsdag :) :)
     
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!

    Valgte riktig tidpunkt for Islandsferien min. Fantastisk stemning i Reykjavik i går og langt utover natta.
    No går turen austover for fire dagars vandring mellom Landmannalaugar og Thorsmork.

    Gratulerer med dagen, bizflyer!

    Ha ein fin dag!
     
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Først: gratulerer med dagen @Bizflyer !
    I sør er det 17 grader, vind og regn/ikke-regn. Folk klager og flykter sørover med fly, bil og båt.
    Og da blir det bedre plass til oss andre. Vinn-vinn :)

    Ha en god dag, med eller uten boarding pass ;)
     
    Bizflyer liker dette
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo! Solen skinner og alt er vel. Har til og med hatt en times massasje på jobben, og det gjorde underverker for en sliten rygg. Ingen ting spesielt på tapetet i dag, men skal hilse på en ny verdensborger i kveld da. Alltid koselig med disse babyene - spesielt når man slipper å ta dem med hjem. Føler meg ferdig med det, i alle fall frem til barnebarna kommer! Og det får vi håpe er en liten stund til...
    Ha en flott dag, med eller uten babyer.
     

Del denne siden