God morgen fra et regntungt Oslo, igår snødde det i tunge lag så nå lurer jeg på hva som er i overraskelse i morgen! Grrr, savner å sitte på balkongen i heimen med en øl. Just fire dager til helg! Ha en fin dag!
Jepp, joda tirsdag i dag ja. Dag to av nok en kontoruke, og jeg kjenner at det rykker fryktelig i reisefoten. Er det mulig å få abstinenser av å ikke fly ofte nok? Ha en fortsatt super tirsdag
Klar for Sandane via Sogndal med Widerøe. Vi er i underkant av 10 personar som må dele på ein Dash8. Moro med litt propellfly av og til.
I dag tok jeg meg selv i å sjekke bonusfeber-forumet FØR jeg skrudde på lyset på kontoret..!! WHAT'S HAPPENING TO ME!?!?! Ellers ønsker jeg dere en fin tirsdag, med eller uten lys.
Tirsdag ja. Ukas verste dag. Enda lenge til helg. Ungene har vinterferie og hygger seg hjemme. Får satse på å komme meg hjem litt tidlig i dag kanskje. Ellers skjer det ikke annet enn kontorting. Gjeeesp!
God tirsdag, her er det x86 assembler på programmet, bah. Ellers venter man fortsatt på bonuspoeng fra QF flight i romjula. Finn en feil?
God tirsdag fra Trondheim Lettskyet og pent vær her, noen varmegrader og litt vind, men det "blåser" jeg i.... Levering av lånebil i kveld, så blir det vel noe indretjeneste også har jeg hørt rykter om fra regjeringshold....antydet å søke asyl til en kompis ble møtt med blankt avslag. Akk ja...... Ha en trivelig tirsdag
Da er vi to. Jaja greit å ha en jobb der man plutselig må delta på møter da: Oslo på fredag og ser ut som jeg må via TRD begge veier, så det bør hjelpe på de verste abistinensene
Det bør hjelpe ja. Jeg har dessverre ikke en sånn type jobb pr. tiden, men skal på privat reise til Tokyo i mars, så da har jeg iallfall noe å se frem til!
God midtpådagen fra Trondheim. Her er en ute for å spise middag før arbeidsøkten fortsetter en stund til. Det er ett flott vintervær på disse kanter. Ser fram til morgendagen, da er bi halvveis til helg Ha en flott dag
God dag fra vestlandet! Sjekket inn på morgendagens flight, BN1 som vanlig! Nå er det litt kontor, før det er hjem for å pakke rimowaen. Ha en fin dag!
God ettermiddag, Har brukt store deler av dagen til å lete etter vår Styreformann - eller styreleder som det nå heter. Ellers har jeg en diskusjon med Radisson Blu på Trysil etter å ha brent nær NOK 14 000 å F&B etter vinterferien, De vil ikke gi Gold Points på dette da det var et Award stay ? Anyone ???
Whaaat? Klarer ikke i farten å huske å ikke ha fått Gold points på incidentals ved bonusnatt… har de noen T&C som sier dette da? Den er ganske kjip altså.