God Tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jørgen, 18. aug 2015.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdags morgen fra Amsterdam.. Skal bli godt med litt søvn etter at KLM har fraktet meg hit og dit i en av sine gamle A330-maskiner!
     
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God trøtt tirsdag fra østenfor Akerselva. Måtte det bli en strålende dag!
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp fra Trondheim.
    Fin og varm start på jobb , "med motorsykkel gaar alt saa meget bedre" :)
    Får svigers på middagsbesøk idag , på tide å fyre opp grillen og marinere litt godis. Ha en flotters tirsdag :cool:
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Boarder nå det 15. året som gift:) Dagen i dag blir som livet ellers - blanding av sorg og glede. Først en begravelse før kvelden igjen skal stå i kjærlighetens tegn. Ha en fin tirsdag.
     
    tommy777, Islending and RoadKing like this.
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen Edvard Grieg stilte ikke med romoppgradering, minibaren jeg skulle få gratis brus fra var tom og vil være det i fremtiden. Men nå fantes det faktisk bacon til frokost!

    Sas tar med tilbake til sivilisasjonen i ettermiddag.
     
    tommy777 liker dette
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Intercontinental Berlin. Første gang jeg sover på 5 stjernes hotell. Fikk en god oppgradering. Bestilte billigst mulig og endte opp i junior suite.

    På tide å sjekke ut hvordan frokosten er på dette hotellet. Håper den er bra for jeg tørst som en svamp og sulten som en hest.

    Ønsker dere en flott tirsdag og en fortsatt fin uke! :)
     
    Travellingalf liker dette
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et solbadet Alta! Siste innspurt før del 1 av ferien starter. Den stressblandede følelsen siste dag før ferie er egentlig ganske deilig! ;)

    Ha en flott tirsdag! :)
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Taggerne kommer seg ass'.
    [​IMG]
    Jeg prøver å hoste opp en kul kommentar men det går liksom ikke. Dette er bare good shit.

    Døkk får ha en fin dag, da
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det visst tirsdag ja!
    Opp en time tidligere enn vanlig, 2 unger som skulle på skolen for første gang etter ferien. Tror de gleda seg litt faktisk. Kanskje greit å komme i gang med de faste rutinene igjen etter sommeren.

    Frokostsalaten er spist (se nedenfor) og man har innfunnet seg på arbeidsplassen for dagens oppgaver.

    Skulle forresten vært fint vær her i dag, men vi har endt opp med masse skyer og en kraftig vind. Får satse på bedring i forholdene når man er ferdig på jobb så ettermiddagen kan bli fin i det minste. Forøvrig pleier det jo gjerne å være motsatt....

    Fortsatt god uke!

    upload_2015-8-18_9-4-27.png
     
    Flight Cancelled liker dette
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen, som bader i soooool. Må være første, kanskje andre, sommerdagen denne sommeren! På slike dager er det ganske digg å ha gjemmekontor. Sitter i hagen og spiser frokost med air'en på fanget og leter etter billig hotell i Oslo for neste uke... Det er selvfølgelig svindyrt.... :-/

    Xxx.
     
  11. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Tøff start på dagen med opp tidligere enn vanlig, kjøring i kø i 1:20, spyende unge i baksetet.

    Ankommer Flesland 20 min før avgang, Securitas dama finner ut at Laptop bagen må gjennom screening en gang til, snur den slik at kortholder faller ut (uten at jeg ser det). Går til gate, finner ikke kortholder, løper tilbake til sikkerhetssjekk. En dust av Securitas fyr er like hjelpsom som å snakke engelsk i Frankrike. Må litt bryskt også gi beskjed til en annen reisende som har mistet noe om at jeg vet først i køen. Fremstod nok ikke veldig sympatisk, lett stresset som jeg var :(

    Kortholder blir omsider funnet og kommer meg akkurat ombord i tide. Sitter på c og på a sitter den andre reisende som jeg nok ikke var veldig vennlig mot. Men han spør vennlig om jeg fant kortholderen og tilbyr å låne avis. Skikkelig hyggelig kar, litt sånn bonusfeber type, og snudde min dag til det positive :D

    Fortsatt god dag!
     
    Islending liker dette
  12. Lush

    Lush Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Træt tirsdag for mig! Havde en tur igår der hed CPH - ARN - CPH på samme dag. Kom sent hjem og skulle tidligt op i dag. Godt at næste rejse først er i næste uge til Riga. :D
     
  13. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra solfylte Trøndelag. Trist at skolen er i gang, når sommeren endelig har kommet til Trondheim. Sånn er livet.

    Ha ein fin ein.
     
  14. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lørenskog........................................................................................................................................................................................................
     
    Jørgen and tommy777 like this.
  15. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra t-banen.
    Skal i dag melde meg til tjeneste som testpassasjer på OSL. Blir gøy med omvisning i den nye terminalen.
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ta bilder og del med oss når du kommer hjem da! ;)
     
    Islending and RoadKing like this.
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Sheraton Frankfurt. Møter i London og Frankfurt i dag, i morgen starter man tidlig med møter hos Star Alliance før turen går til Berlin og møter der.

    Ha en god aften!
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tirsdag aften har det sannelig blitt ja! Vi har hatt en strålende fin dag her på Sunnmøre i dag og det skal vist bli minst like fint i morra. Deilig å endelig få en smak av sommeren, men den kunne gjerne ha kommet litt tidligere!

    Fikk forresten en ny award på Bonusfeber i dag, "Addicted", og har da akkurat passert mine første 1000 innlegg etter ca ett år som medlem. Satser på minst like mye lærdom og moro her inne det neste året! :)
     
    Henrik, geddi, Islending and 5 others like this.
  19. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Oooops, feil dag....
     
    Last edited: 19. aug 2015

Del denne siden