God torsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 03. nov 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Nå snødde faktisk noen få fnugg her....fint da-jeg skal kjøre å parkere MC idag....:):):)

    Ha en risikofri dag :D
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Langfjellet i Nordsjøen også.

    Her ute har man egentlig altfor mye på to-do listen, men for en times tid siden gikk vedlikeholdssystemet vårt ned og da kan man jo like godt bruke noe av arbeidstiden her inne.

    Ha en fin dag med mye oppetid!
     
  3. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra TOS hvor Operasjon Dagsverk arbeiderne rydder, makulerer og steker vafler til den store gullmedaljen.

    For det meste blå himmel og blåe grader og lav sol, og sånn skal det visst fortsette fremover. Da drar man heller til Oslo i helga for å få oppleve snøvær og hvit vinter. Siden madammen dro ned på "høstmøte" på Soria Moria idag drar jeg og jentungen etter i morgen ettermiddag for en kosehelg på Scandinavia.

    Da må man vel få seg litt lunsj oppå vaflene før man går i team-møte. Håndballtrening og pakking med jentungen i ettermiddag/kveld.

    Ha en vaffelluktende dag!
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra fjellet hvor de smørefrie skiene står klare. Nå er det bare å vente på at skyene forsvinner så blir det sesongens andre skitur. Digg!
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    "Jobbe" hjemme i dag og. Frøkna er bedre, men ikke helt 100. Vært hjemme med syke barn 7 av 10 arbeidsdager siste 2 uker.. månedens ansatt ser altså
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen sne her gitt ...

    Straks i bilen for en tretimers biltur - og retur - til South Carolina for å hente Svigermor. Det er bare å laste opp med kaffe og musikk.

    Tjodeldi til alle som må tilbringe dagen i bilen ...
     
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Her laver snøen ned, utrolig hvordan folk glemmer hvordan man kjører på vinterføre. Det gikk i bedagelig tempo hjem fra jobb.
    Forøvrig ser jeg fram til helga, kanskje man endelig får mer en 5 timer søvn.
    Snart flyter det rent koffein rundt i årene mine.
    Ha en fin en med eller uten powernap :)
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra et tomt kontor i Oslo.

    Mens jeg satt midt i et grusomt Excel-ark ble jeg brått enig med meg selv om å tilbringe mesteparten av sommerferien min i Colombia. Er nå ferdig med planleggingen; jeg har funnet ut at COPA flyr ganske rimelig ned fra SFO, og at Medellín er et godt utgangspunkt. Resten skal jeg klare der og da.

    Da gjenstår det vel bare å børste av spanskkunnskapene.
     
    Travellingalf liker dette
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo!
    Etter en fin dag i dag meldes det om snø i morgen og i helgen, merker jeg er glad jeg ikke skal kjøre bil til jobb i morgen hvis det blir noe av snøen... det blir vel den store bulkedagen i morgen med tanke på alle som tydeligvis fortsatt kjører på sommerdekk :(

    En fin og rolig dag på jobb i dag uten noen møter så fikk unnagjort masse som lå og ventet i innboksen, i morgen ser også ut til å bli en effektiv dag da kalenderen er ganske så åpen så da er det bare å gjøre unna og ta helgen med forhåpentligvis tom innboks og god samvittighet :)
    Nå skal kvelden tilbringes foran tv-en med litt godt i glasset... en whiskey om dagen gjør godt for magen ;)

    Nyt kvelden alle sammen :)
     
    Kristian and Travellingalf like this.

Del denne siden