God vårmorgen..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Reidar, 11. mars 2015.

  1. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God tidlig morgen fra Lillestrøm. En time tidligere for å rekke “39 Bussen” til EWR ( 5. på 3 mnd ) og så videre i UA First til SFO. Pokkers amerikanere som hvert år skal starte sommertid to uker før Europa.

    Virker bra, SF melder22- 23 grader hele oppholdet. Som en viss person sa, «Mot Normalt». o_O
     
    Fnate, SASDC8 and Travellingalf like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    I dag våknet man til vinter igjen, men jeg regner med at det endres til vår (sol) eller høst (regn) i løpet av dagen... Ellers så lurer jeg på hva som må til får å bli oppgradert til SAS Plus innenlands i Norge? Eksemplet mitt fra i går på TRD-BOO: SAS Diamond kunde, dyr billett i Q-klasse (1699 nok en vei), ingen ledige seter i Go og 7 rader med Plus, vet at andre ble oppgradert. Resultat for min del var selvsagt ingen oppgradering.

    Ha en super onsdag :)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gulvet på en NSB balje inn til Oslo. Ikke akkurat PLUS det her heller. Forundrende frisk og rask etter å ka kommet fra SEA igår, så kanskje dette blir en av de gangene uten særlig jet-lag.

    Ha en deilig dag
     
  4. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Sagt det før, sier det igjen; hvorfor driver statusfolket (EBG+) og oppgraderer seg innenriks? Null verdi. Null!
    (med mindre man på død og liv trenger et par hundre ekstra grunnpoeng til statusfornyelse)

    Undertegnede avlegger BOO en visitt i dag også, selvsagt uten å oppgradere ;)
     
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg var vitne til oppgradering for ei vekes tid sia. Då var vi fire stk som reiste ilag, rett nok på forskjellege bestillingsnr. Eg er ebs, to av dei andre var ebb medan sistemann ikkje hadde eurobonus. Du kan jo gjette kven som vart oppgradert, det var personen utan medlemsskap. Som i tillegg sjekka inn som nr 3.
    No forventar eg på ingen måte å bli oppgradert pga sølvstatus, og eg hadde allereie oppgradert legget vidare via ot. Men tykte det var spesielt at akkurat han vart vald ut.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske.
    Her skinner solen og det er 6 grader ute. Skulle gjerne lagt på 20 til. Så hadde jeg sannelig tatt fri gitt.
    Men det ble kontoret.
    Onsdag, og straks halvveis til helg. Det hjelper på.

    Men først jobb. Dessverre.....
     
  7. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Ski, dagen begynner å bli ganske gammel for min del og nettopp derfor blir det ekstra godt med en uke i New York om mindre enn to uker!

    Går OT igjennom til C på den turen der blir madammen også overrasket B)

    Ha en fin dag!
     
    Travellingalf liker dette
  8. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra blindern.
    Akkurat ferdig med årets første eksamen. Det er så vanvittig deilig. Deilig vær i Oslo i dag, bare å finne et sted i sola å kose seg.

    Ønsker dere en flott uke!
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen vestsørøstfra! Her er det 20 grader og vi aner konturene av en tordenbyge eller to .. det er vel den tiden av året som har begynt. . :p

    Bikkjene holder seg nære, kaffen i koppen, mp3-spilleren er i gang og det samme er arbeidsdagen.

    Tjo bing !!
     
  10. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Strålende vårdag i Oslo så da skal man naturlig nok en tur i skibakken ikveld.
     
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner den, og ville ikke betalt de 2400 SAS skulle ha for Plus en vei. Det jeg sier er at SAS ikke har noen klar policy for oppgradering, og har de det er det er det ikke status eller det man betalte for billetten som avgjør om man blir oppgradert eller ikke...
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg håper de uten status med tilbudsbilletter oppgraderes først intra-europe, jeg vil ikke oppgraderes til 2E.
     
    Fnate liker dette
  13. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Å bli satt på 2E er vel ikke en oppgradering? - Det er å drive gjøn med kunder
     

Del denne siden