Good Tirsdag, y'all

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 24. nov 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her i det asiatiske har dagen vært i gang lenge. Lunsj nettopp fortært og sitter her og titter på en Cathay Pasific A330 som driver med touch and go på en flyplass rett i nærheten her. Må ha kjørt runden 20 ganger snart tror jeg. Greit med litt underholdning da.

    Ellers har jeg bare sittet i skyggen på terassen med pc'en foran meg og klimpret i vei til noen forsideartikler her mens man venter på bassenget skal få en akseptabel termperatur.....

    Det tror jeg faktisk det har allerede nu, så en dukkert er neste post på programmet etter at jeg får stuet bort nevnte pc.

    I kveld blir det middag på tysk restaurant. Weissbier og tysk gris tenker jeg det blir da. Eller i allefall gris på tysk vis da.

    Puh. Det er litt varmt også her jo. Et parogtredve grader. Litt mer enn hjemme kanskje?

    Måtte dere ha en fin og kjølig dag der hjemme på berget! :p
     
    Flemming Poulsen and RoadKing like this.
  2. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Da var det endelig på tide å få litt luft under vingene igjen. Lite stopp i Oslo på vei til Frankfurt.

    Dårlig start...akkurat nå som jeg skriver dette får vi beskjed om at vi er 20 min forsinket pga været i Oslo. Blir dårlig med tid i gullstua da :(
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en svært glatt dag i Oslo.
    Her ser det ut som flertallet av de som er ute og går har driti i buksa..
    I dag hadde det gjort seg med pigger på sykkelen.
     
  4. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Is på rullebanen OSL = forsinkede fly = løpende og stressende personer overalt

    Dette hadde jeg forutsett, så valgte å fly 07:00 fra Bergen istedenfor 07:25. Hadde jeg tatt siste fly, så hadde jeg vært en av de stressede, løpende personene. Nå kunne jeg med forsinkelsen spasere rolig bort til neste gate hvor boarding startet umiddelbart etter ankomst :cool: (det er lov til å ha litt flaks også)
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Rolige dager på jobb, så det går i rens av regnskapssystemet. Mange som runder fakturaene opp eller ned på ørene, også har man de som rett og slett bommer og får et ekstra siffer i innbetalingen (skjønner ikke at folk har så lite kontroll o_O).

    Det nærmer seg avreise IAD og svar på OT, kjenner det kribler i magen med tanke på begge. Har egentlig ikke troa på at det går gjennom, men krysser fingre og tær!

    Ha en god tirsdag! :)
     
    Travellingalf liker dette
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God eftermiddag fra hjemmekontoret i Skåne.

    Fuldt fart på her. Interview med VG overstået, samtaler med flyselskaber, forberedelse af nye ting til InsideFlyer, opsætning af møder til næste uge og meget meget mere.

    En lang dag forude. Dagens sidste telefonmøde er scheduleret til kl. 22.30....

    God dag til alle...
     
    Travellingalf liker dette
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Ritz-Carlton Battery Park i New York også. Eller god kveld til dere der hjemme. Sjekket inn her i dag for våre to siste dager i byen og her tror jeg vi skal kunne trives godt. Har fått rom med utsikt til Frihetsgudinnen og betalte for oppgradering til Club Room så nå sitter vi i loungen og koser oss og varmer opp til kveldens show på Broadway. Vi skal se The Book of Mormon og selv om jeg har sett den en gang tidligere så gleder jeg meg som en liten unge. Noe av det absolutt morsomste jeg har opplevd noen gang.

    Ha en artig aften folkens!
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden