Gratulerer med dagen alle feberister! Nå er det ut i barnetog og hele pakka. Ønsker alle en superduperfin dag!
Titt-tei og gratulerer med grunnlovsdagen. Her er d fult søttenemai styr på barneskolen. Om en liten time skal jeg være med å spille fotball mot 7 trinnet. Ha en flott dag
Gratulerer med dagen fra Chicago. Flagget er oppe, men det stopper dessverre der. Dagen går med til å hente seg inn etter en lang forretningsreise
Gratulerer med dagen alle! Hjemme igjen etter noen timer nede på Karl Johan, altfor mange folk på en gang syns jeg. Så godt å komme seg hjem igjen igrunn. Ha en forsatt god dag
God ettermiddag fra litt lenger sør enn Tommy777. Her har jeg hatt mitt eget 17. maitog og ble akkurat ferdig før det begynte å regne. Men da begynte cupfinalen, så det gjorde ikke noe. Hepp hepp og gratulerer alle sammen !!
Gratulerer med dagen, ja! Dagen har vært svært vellykket til tross for til tider strevsomme allergianfall. Veldig fint at alle stedene jeg har vært, har vært pyntet med bjørkekvister innendørs. Fantastisk vær, hyggelige folk, fulle småbrødre i russetog, høytidelig på krigsminnesmerke og en kald øl på brygga da jeg kom hjem. En veldig bra dag, med andre ord. Håper dere også har hatt en flott dag!