Med den verdivurderingen kan du like godt legge hele poengjakten på hyllen og kjøpe poengene fra SAS. Eventuelt kjøpe billetter for penger. Du verdsetter da en tur/retur i biz til Bangkok til nesten 78,000 NOK. I enkelte tilfeller har man kunnet fly SQ F for to pers til den prisen. Jeg selger gladelig bolker á 3,400 poeng til 1,400 og ‘enda’ billigere, inkludert overføringsgebyr. Tilbudet gjelder alle forummedelmmer. Her gjelder det å være raske. Book om, drit i trumf og kjøp heller det du måtte trenge senere. Når det er sagt, ved prismatch på allerede betalt bestilling får du en refusjon tilbake på kortet tilsvarende differansen. På booking du ikke har betalt for vil du bli bedt om å avbestille og booke på nytt. Min booking i påsken som ble prismatchet står med status ‘bekreftet’, og dato for sist endret er tilsvarende kjøpsdato.
Da er endelig kortet fremme, og har bestilt 3 hoteller på hotels.com via trumf. Når pleier disse å dukke opp på trumf? Og får man trumf for skatt og avgifter?
Ihht mitt excel-ark, så får du trumf overført mellom 110-170 dager etter ferdig opphold på hotellet. Du får ikke trumf for skatt og avgifter. Sjekk at kjøpet er oppført under mine sider på trumfnetthandel, der står det også hvor mye trumf du kan forvente
Hei! ja såpass lenge etter altså.. Kjøpene kom opp etter noen minutter men grunnlaget er mindre.. selv når jeg regner ut minus skatt og avgift.. men leser på siden at grunnlaget kan endres etter 24 timer så får vi se! Men spennende er det! Kun med disse 3 hotellene får jeg 50k Eurobonus med trumf og 10k Eurobonus med Amex
Jeg bestilte i forgårs 9 dager til mars neste år i Playa del Carmen. Vurderte å avbestille rommet og bestille på nytt, men ser at Hotels.com har satt opp prisen 15% i forbindelse med flash sale - fra 30.000 til 35.000. Det er ikke de 4% ekstra Trumf verdt. For de som vurderer å bestille noe, er det nok smartere å vente til "salget" er over og heller bestille når prisene blir justert tilbake til normalen.
Det er hotellet som bestemmer prisen, og de baker inn provisjonen til Hotels.com. Den kan være på opptil 30%. Innenfor denne ligger Hotels.coms mulighet til å gi rabatter, cashback og stempler, og fortsatt ha fortjeneste. Før var reglene slik at hotellene ikke fikk selge rommene billigere enn prisen på Hotels.com, men den tiden er forlengst forbi, heldigvis. Jeg venter bare på at Hotels.com innfører One Key også i Norge, slik at stemplene overføres til en fast sum.
Flere enn meg som har fått utregnet feil prosent i kjøpsoversikten i Trumf Netthandel etter å ha handlet ved det nylige flashsalget på Hotels.com? Skulle jo være 10,9% men står bare med 4,68% (!)... Trodde disse summene rettet seg selv etter en dag eller to, men står fremdeles med en grovt lavere sum enn jeg skulle hatt
...Og jeg er happy så lenge de ikke gjør det. For uttellingen blir langt dårligere. Brukte et par gratis netter forrige helg, og 10% verdien på "stempel cashback" er sinnsykt mye bedre enn One Key sine 2% Typisk "forbedring" av programmet fra hotels.com, der
Det samme gjelder for meg. Faktisk helt lik prosent som deg også. Har sendt en henvendelse, men tar vel 2-3mnd før jeg får svar (som vanlig).
Har ikke fått nyhetsbrev, men det er tydeligvis nytt Flash sale på gang! Edit: Allerede nevnt i tråden for Trumf Netthandel, ser jeg!
Bestilte et billig hotell i Los Angeles i begynnelsen av desember og fikk kjapt opp et beløp tilsvarende 10,9 % på Trumf-siden, så da gjelder det før årsskiftet også. MEN: Hele NOK 478,- per natt var definert som skatter/avgifter, og derved ikke kvalifisert for bonus. Da er vi faktisk på nesten halvparten av hva jeg betalte for 3 netter etter at noe Black Friday-rabatt og en bonusnatt var trukket fra Er det slik at det eksisterer noen hinsides perverse hotellskatter i Los Angeles?