Hoy hoy, det er søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 17. mars 2024.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok. Klokka nærmer seg 8:30 og en er i gang med andre kopp kaffe ute på terassen. Solen skinner og gradestokken viser 27 røde :cool: og det blir nok borti 33-34 utpå dagen. Vi nærmer oss april, som jeg synes er verste måneden her på grunn av varme og fuktighet på samme tid, men den tid den sorg.
    Første på programmet er en tur ned i gymmen for en lett work out. Driver også med litt reiseplanlegging da det helt plutselig dukket opp noen fridager :D

    Ha en glitrende fin søndag :)

    IMG_1937.jpeg
     
    Calling, Avixlo, Flymunda and 11 others like this.
  2. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra HKG:) Flott helg i Hong Kong og nå snart på vei hjem, men først teste CX sin sagnomsuste The Pier

    BD5C918A-ED69-419A-B812-D2EEFFD025EC.jpeg
     
    Calling, Avixlo, Wiolenze and 12 others like this.
  3. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God søndagsmorgen fra Oslo!

    Valpen fant ut at det var på tide å stå opp for en halvtime siden, og siden dressurkurset enda ikke har gitt dypdykk i pedagogisk tilnærming til formidling av konseptet helg, var det bare å stable seg opp og ut.
     
    Calling, Avixlo, Flymunda and 9 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,190
    Likes mottatt:
    869,750
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, solen kryper nedover Løvstakken og det ser ut til å bli en deilig dag ..
    T-233 til neste planlagte flytur ..
    IMG_4221.jpeg
     
    Calling, Avixlo, Sonictravel and 10 others like this.
  5. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    933
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen, regner med at mange av dere har vært her før 20240317_075013.JPG
     
    Calling, Avixlo, Sonictravel and 9 others like this.
  6. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,438
    Likes mottatt:
    12,653
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

    Sol og 4 minus- en flott dag for fotball inne på puben

    App sier 11 dager til ferie

    Ha en målrik dag
    ynwa
     
    Calling, Avixlo, Sonictravel and 8 others like this.
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgfn fra Frognerseteren.sol og -2 grader, dette blir bra!

    Hva er det som er bedre med Swiss enn LH på intercont bortsett fra setene? Tenker f.eks inflight snack, buffe etc. Loungene er ikke viktige.
     
    EndreD, Calling, Avixlo and 8 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,909
    Likes mottatt:
    57,590
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Solen skinner, så været er noen hakk opp fra i går. Kuldegradene har kommet tilbake for et par dager, før våren kanskje kommer på nytt.

    Fikk akkurat en hyggelig epost fra Amex med beskjed om at jeg har fått en ny CT. Så da må jeg vel finne noe jeg kan bruke den på? :)

    Håper alle får en finfin søndag!
     
    EndreD, Calling, Avixlo and 7 others like this.
  9. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    1,827
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra SK1315, frokost nr 2 veier litt opp for "tapt" søvn. Satser på å få meg et egg i lounge også før jeg skal fortsette med samme maskin til Bodø.
    20240317_090249.jpg

    Fikk levert skattemelding i går, fikk gledelig nok til gode budsjett for et par helgeturer :)
     
    EndreD, Calling, Avixlo and 8 others like this.
  10. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen.

    Fikk kjøpt ny elsykkel i går. DNB supertilbud på DBS sykkel pluss nettbutikkrabatten i fysisk butikk i Trondheim måtte jeg bare slå til på. Det ble dessverre ingen poeng på kjøpet, for jeg har ikke SAS upgrade eller hva de kaller det. Men, jeg klager ikke for sykkelen ble 14k billigere.

    Batteriet er ladet, været skal gå fra -4 til +4 i løpet av de neste timene og da blir det en liten prøvetur :)

    Blir vel et greit avbrekk fra å reviewe 6 forskningsartikler.

    Ha en herlig søndag!
     
    EndreD, Calling, Avixlo and 6 others like this.
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Good day fra England.

    Våknet til melding fra SAS, men det var ikke akkurat dette jeg drømte om da de sa "gratulerer, du er oppgradert" :D

    Hadde nødutgang aisle i minus klasse først, og vet ærlig talt ikke om byttet er en opp eller nedtur...

    God søndag, alle!


    Screenshot_20240316_202913_SAS~2.jpg
     
    EndreD, Calling, Avixlo and 7 others like this.
  12. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Litt kjipt dette altså:) Hadde valget stått mellom 12C eller 3E tror jeg fortsatt hadde gått for nødutgangen. Er på LHR selv nå etter flyet mitt ble kansellert i går. Sov lenge om morgenen på mitt faste hotell så er ganske opplagt nå:) For min del var det helt topp med en ekstra dag med lounge hopping:D
     
    EndreD, Flymunda, Points4Fun and 2 others like this.
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, men når jeg først havnet i plus kommer jeg hvertfall litt raskere av flyet.

    På høy tid å gjøre lounge hopping nå T2 nå (den nyeste terminalen) før SAS som resten av skyteam havner på den kjipeste terminalen på LHR: T4

    Tilogmed den litt slitne T3, med BA og alle OW partnerne er utrolig mye bedre. Ikke minst på lounge fronten, men også på transport inn og ut av sentrale London.
     
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra MBT, bedre i dag;

    IMG_5415.jpeg

    Svigers skulle kommer med SK fra TFS i går men det ble innstilt. De har ikke hørt noe fra SAS annet enn tekstmelding med «innstilt» så de ga opp å booket TFS-LPA-ZRH-OSL. Når de kommer på TFS for å fly Binter til LPA ser de på tavla at det går direkte med SK til OSL i dag, uklart om det er innhentingsfly fra dagen i går eller egen chartermaskin. De kommer uansett til OSL så seint at de mister tilslutningsfly til BOO å må kjøpe den separat på nytt. Trygt å si at det er noen som er særs lite fornøyde med SAS, innstilt er 1 ting men null info sitter ikke bra. Det var ett 50talls andre på det hotellet de var på som heller ikke hadde fått noe info der mange ikke hadde mulighet for å booke seg billetter eller hotell selv.
     
    RoadKing, EndreD, Calling and 7 others like this.
  15. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra en våt og glatt og solrik storby.

    Fra storm med snø på tvers til veldig høy solbrille og kaffe utepils faktor i byen i dag.

    Fikk som @holmen min første CT for året i dag, eller i går kanskje?.

    Må ta en tenkerunde på om den skal brukes på en booking til 121k poeng eller om det er " for dårlig" uttelling.

    Klarer kanskje en til i løpet av året, men ikke 4CT + som "alle andre" :)
     
    EndreD, Calling, Avixlo and 4 others like this.
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,190
    Likes mottatt:
    869,750
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg klarer bare 1 CT og nesten en til i året …
     
  17. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra København Kastrup CPH
    Viste dere at hjemreise fra Gjøvik til Tromsø er raskest via CPH? Eller kanskje ikke da, men det var ihvertfall det billigste alternativet da jeg bestilte så jeg sa ikke nei hehe.

    Og jeg har vært på speiderarrangement på Gjøvik. Der var det fint og vi fikk drøftet mye bra i helgen. Men nå skal jeg hjem! Var fult fly ned til København så får vi se opp til Tromsø.

    Ha en flott søndag alle sammen
     
    Flymunda, EndreD, Sonictravel and 3 others like this.
  18. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde en mistanke om at det ville løse seg, og ganske riktig, hyggelig norsk crew fikset 1C til meg stedet, og 1B er tomt.

    Plus ca 2/3 fullt, og da blir det jo space imellom for de fleste som ønsker det.
     
    EndreD liker dette

Del denne siden