På denne dagen i 1960 erklærte kong Olav fjernsynet for offisielt åpnet, ifølge wikipedia. Og i dag har @Petter B-C bursdag. Gratulerer! Ta så mange pannekaker du vil i loungen Vi feirer dagen din i Kristiansand med regnbyger og 15-16 varmegrader. Ellers blir det stort sett en vanlig dag: kaffe og mat, OL og insideflyer.no, og økende reisefeber (men ingen store prosjekter på gang). Ha en fin dag der du er, med eller uten fjernkontroll
SK803 landa fem min før tida. No går turen mot Stratford for å sjekke om eg kan få ein Veldig Early Check-in. West Ham spelar ikkje før i morgon so turen idag går mest truleg 50 min nordover for oppgjeret mellom Bishop's Stortford og Bath City. Gratulerer med dagen, @Petter B-C ! Ha ein strålande dag alle saman.
God formiddag fra det Mandalske! Revelje 0630, kjøre til Mandal og 4 kamper for junior i løpet av dagen. Viking er banket 3-1 og nå er det en time til neste kamp. Og nå kommer regnværet..... Tror jeg er tørst i kveld!
Heldigvis kom ikke regnværet før vi satt oss i bilen for å kjøre hjem i 14 tiden. Griseflaks med andre ord. Måtte den bare spre seg til lotto-trekningen i kveld. Nå er det sannelig ikke rart at jeg drikker......
God ettermiddag fra Oslo! Her er man hjemme igjen etter forrige ukes flyturer og ferie. Har slengt meg ned i godstolen med Norge-Nederland på TV og Burnley-Liverpool på pc-en, blir altså en sporty ettermiddag. Finnes vel ikke noe bedre enn masse god sport fra lenestolen Ha en fortsatt flott dag alle sammen og heia Norge, måtte håndballjentene vinne bronsen nå