Hurra mandag :)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. febr 2021.

Tags:
  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Ny dag , ny uke og nye muligheter. Apostlenes hester bragte meg til jobb idag, fin spasertur på morgenen.
    Fant nettopp ut at et pol i byen her har noen flasker med en Ulysses Collin som jeg ønsker på prøve, så det spørs om det blir en polferd idag :):)
    Blir svømmetrening med eldstemann i kveldninga også.

    Ha en magnifique mandag :D:D:D
     
    EndreD, Kaffen, Earl and 10 others like this.
  2. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags morgen fra TOS - Tromsø Lufthavn Langnes og den Arktiske hovedstaden
    Første flyvning som EBG skal idag bli gjennomført så istede for å stå i kø i sikkerhetskontrollen så tok jeg fast track og snek meg forbi alle andre:D
    Det blir en jobbtur til Hammerfest: WF992 til og WF907 tilbake.

    Har regna meg frem til at jeg kan få EBD iløpet av juli og perioden min varer til slutten av August. Tror jeg har funnet meg en bra jobb for en som synes det greit å fly hehe.
    Andre skaffer EBG på poeng og store utenlandsflyvninger helt til Pandemien traff oss mens jeg tar det hos Widerøe.

    Men ha en flott mandag alle sammen uansett hva den skal brukes til
     
    indahla, EndreD, Kaffen and 10 others like this.
  3. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,232
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. Et bråkete hjemmekontor fordi en snekker holder på med sine ting. Gulvsaging, støvsuging, det hele. Men greit å få rettet opp en vannskade da. Ting blir satt på tørk og så blir det nytt gulv på toppen igjen etter noen få dager.
    Mugg hadde begynt å danne seg, så veldig greit at det stoppes opp nå.
    Reisemessig lurer jeg på når jeg skal avbestille påsketuren og til hvilken annen destinasjon CTen skal brukes om laaaang tid fra nå.

    Ha en flott dag dere :)
     
    EndreD, Kaffen, Earl and 7 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Her har temperaturen steget litt, og nå snør det. Jaja. Er jo bare inne uansett, så det spiller jo ingen rolle.

    Skulle finne bonusbilletter til/fra LHR for en CT i januar neste år (eller, i alle fall finne ut hvor langt frem i tid de har sluppet billetter i dag). Da kom jeg over dette:
    upload_2021-2-15_9-48-51.png

    upload_2021-2-15_9-48-59.png

    Det er ikke sluppet noen bonusbilletter mellom 15. desember og 10. januar. Hvorfor det? Fordi SAS ikke vil gi bort billige poengbilletter til London i jula? Eller har noen allerede booket alle de ledige billettene? (Lite trolig)
     
    Kaffen, Earl, Julie and 8 others like this.
  5. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Skikkelig blåmandag med at en må skrive dokumentasjon her :eek: Hørt noe sånt ....

    Ha en fin en!
     
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag. Fremdeles kaldt på Grorud, om enn noe "varmere" enn i går, nå er det "bare" minus 7 her, men så har det begynt å snø i tillegg.

    Tenker jeg bare fortsetter å være i selvpålagt isolasjon, ser ikke noen fornuftig grunn til å bevege med utendørs så lenge det ikke er for å kjøre til OSL. Og dit har jeg jo absolutt ingen grunn til å dra for tiden.

    Dritt lei nå.
     
    EndreD, Earl, Sunnfjordingen and 6 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,232
    Bonuspoeng:
    183
    Tørkeren kan virke som fly"støy", så de neste dagene kan jeg late som jeg er på en veldig laaaaaaang flytur. Lurer på hva catering stiller med på denne turen :p Får drikke GT fra små SAS-glass tenker jeg.
     
    Earl, Avixlo, LN-FHU and 2 others like this.
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,854
    Bonuspoeng:
    293
    Det snør.
     
    Earl, Avixlo, LN-FHU and 2 others like this.
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. I dag tidleg var jammen den digitale gradestokken i bilen komt opp på 0 grader. Snart vår, påske, 17. mai, grankatur og sommarferie. Men fyrst skal eg jobbe hardt i nokre timar og so innom polet ein tur.

    Lite flyrelatert, men det blir i alle fall AmExomsetning av polturen.
     
    EndreD, Kaffen, Earl and 2 others like this.
  10. Julie

    Julie Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    God mandag! Slår fast at det snør og jeg fortsatt holder meg inne på hjemmekontor. Ukens tur blir skitur på lørdag. Blir sprek og sparer penger, men jammen går vi glipp av mye moro... Ha en flott uke med både korte og lange turer!
     
    EndreD, Earl, Sunnfjordingen and 2 others like this.
  11. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Ble vekket opp av en halvhes hane som galte av variert kvalitet, og i den andre landsbyen var det ei geit som galte "HJEEELP", og i Norge ville vi ha trodd at det var en mann i lia som hadde brukket beinet :confused:, men alt så var det en nydelig dag i dalen :cool:

    IMG_20210215_132015-01.jpeg
     
    Last edited: 15. febr 2021
    EndreD, Earl, Calling and 5 others like this.
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag aften. Etter å ha vært på Vestby og hentet varene var den lånte elbilen tørst... Så nå sitter jeg her og venter og filosoferer over at jeg tror vi venter litt med el fly...
     
    Flyrlavt, Avixlo, Earl and 4 others like this.
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Soga med poengbruk raser forøvrig videre. Svidd av scandic på et par overnattinger og radisson på en. Så nå er de kontoene på det nærmeste tømt.
    Snedig at man faktisk tjener nye poeng på bonusnatt på radisson. Det viste jeg ikke.
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Da har du valgt feil bil, hvis du ikke kommer t/r Vestby..
     
    Sunnfjordingen and Eddie47 like this.
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    .... mor sin el.bil har kjørelengde på ca 100 km nå om vinteren, Peugeot ion.
     
    RoadKing liker dette
  16. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra snøen i hovedstaden.
    Utenfor er det hvitt og vinterlig, om enn noe mindre kaldt enn det har vært tidligere. For skiløypen sine del er denne nysnøen akkurat hva som trengs for å fylle på litt her og der hvor det hadde begynt å bli isete.
    Her pakkes baggen ettersom jobben sender meg nordover til Trondheim i morgen. Alltid litt rart å reise i disse tider, men blir nok en produktiv tur får vi tro. Uansett fint å komme seg ut fra hjemmekontoret :)

    Nyt kvelden folkens :)
     
    RoadKing, EndreD, Avixlo and 2 others like this.
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Tipper hun ikke skal til Vestby? :p
     
    RoadKing liker dette
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Leaf’n er ikke mye bedre.
     
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har valgt riktig person som er så vennlig å låne meg en bil :).
    Det går egentlig ganske bra uten bil, men ved noen anledninger så må man. Det er dog så sjeldent at jeg tåler en halvtime på Esso Vestby. Krydret tiden med en sjokolademuffins :)
     
    holmen liker dette

Del denne siden